فهرست بستن

اوبر دستور داد 1.1 میلیون دلار به زن نابینایی که از رانندگی 14 بار امتناع کرد بپردازد | اخبار علم و فناوری

به اوبر دستور داده شده است كه 1.1 ميليون دلار (790 هزار پوند) به يك زن نابينا كه از سوار شدن در 14 موارد جداگانه امتناع كرده است ، بپردازد.

یک داور مستقل دریافت که این شرکت لیزا ایروینگ را به دلیل برخوردی که با سگ راهنمایش از رانندگانش انجام داده غیرقانونی تبعیض آمیز بوده است.

خانم ایروینگ شکایت را علیه خود مطرح کرد اوبر در سال 2018 طبق نتیجه داور ، “در نتیجه رانندگی Uber که نمی خواهد او را با سگ راهنمای خود منتقل کند” رانندگی Uber را به طور کلی محروم کرده یا مورد آزار و اذیت قرار داده است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش کننده ویدیوی با دسترسی بیشتر استفاده کنید

اوبر در دادگاه پیرامون حقوق رانندگان شکست می خورد

داور ادعای Uber را رد کرد که به دلیل اینکه پیمانکار بودند ، مسئول رفتار رانندگان آن نیست – وضعیتی که شده است در انگلیس سقوط کرد پس از یک نبرد طولانی قانونی – گفت که اوبر هنوز نظارت قراردادی بر رانندگان داشت.

در نتیجه امتناع از سواری ، خانم ایروینگ گفت که او اواخر شب در سانفرانسیسکو سرگردان مانده و همچنین برای کار از کار افتاده و باعث از دست دادن کار خود شده است.

طبق بیزینس اینسایدر که با نمایندگان حقوقی خانم ایروینگ صحبت کرده و ابتدا از حکم داور گزارش داده است ، در دو نوبت توسط رانندگان Uber مورد آزار و شکنجه کلامی قرار گرفت و او را مرعوب کرد.

در بیانیه ای ، وکلای خانم ایروینگ گفتند: “از بین تمام آمریکایی هایی که باید توسط انقلاب رانندگی آزاد شوند ، نابینایان و کم بینایان از جمله کسانی هستند که بیشترین سود را می برند.

“کاترین کابالو” اضافه کرد: “با این حال ، سابقه خدمات عمده اشتراک خودرو در بهترین حالت لکه دار بوده و در بدترین حالت آشکارا تبعیض آمیز بوده است.”

خانم کابالو افزود: “نتیجه نهایی این است که طبق قانون آمریکایی های دارای معلولیت ، یک سگ راهنما باید بتواند به هر جایی که یک نابینا می تواند برود ، برود.”

در پاسخ سخنگوی اوبر گفت: “ما افتخار می کنیم که فناوری اوبر به افراد نابینا کمک کرده است تا مکان خود را پیدا کرده و سوار شوند.

“انتظار می رود رانندگانی که از برنامه Uber استفاده می کنند ، با حیوانات سرویس دهنده به رانندگان خدمات ارائه دهند و از قوانین دسترسی و سایر قوانین پیروی کنند ، و ما به طور منظم در این زمینه به رانندگان آموزش می دهیم.

آنها افزودند: “تیم اختصاصی ما هر شکایتی را بررسی می کند و اقدامات مناسبی را انجام می دهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *