فهرست بستن

اپل می گوید که قوانین App Store از 330،000 شغل انگلستان پشتیبانی می کند زیرا در بررسی رقابت بازگشت می یابد | اخبار علم و فناوری

اپل می گوید که قوانین App Store پس از اعلامیه ای در مورد بررسی توسط سازمان رقابت و بازارها ، از 330،000 شغل در انگلیس پشتیبانی می کند.

اوایل این ماه CMA تأیید کرد که شکایت دریافت کرده است از “چندین توسعه دهنده که گزارش می دهند سیبشرایط و مقررات ناعادلانه است و می تواند قانون رقابت را نقض کند “.

تنظیم کننده هویت این توسعه دهندگان را فاش نکرد ، اما قدرتمندترین رقیب و منتقد این شرکت در ماه های اخیر است – فیس بوک – شکایات مربوط به اپل را مانند سایر موارد شکایت کرده است Spotify و سازنده Fortnite بازی های حماسی.

CMA گفت که تحقیقات خود شامل “آیا اپل دارای موقعیت غالب در ارتباط با توزیع برنامه ها در دستگاه های اپل در انگلیس است” است.

اپل اذعان می کند که این کار را می کند – با فشار قابل توجه دولت که برای اطمینان از ایمن نبودن برنامه ها برای کودکان ، این کار را ادامه می دهد.

اما س crucال اساسی CMA این است که “آیا اپل شرایط توسعه ناعادلانه یا ضد رقابتی را به توسعه دهندگان با استفاده از App Store تحمیل می کند ، و در نتیجه منجر به این می شود که کاربران حق انتخاب کمتری داشته باشند یا هزینه های بیشتری را برای برنامه ها و افزودنی ها پرداخت کنند”.

اپل گفت که استانداردهای دقیق App Store “به طور عادلانه و برابر برای همه توسعه دهندگان اعمال می شود” و بر سهم اقتصادی فروشگاه تأکید می کند.

طبق این گزارش ، تعداد مشاغل مرتبط با توسعه برنامه iOS در سال گذشته بیش از 10 درصد رشد کرده است.

امروز اپل استدلال در مورد مشارکت اقتصادی خود را تکرار کرد و گفت: “توسعه دهندگان در سراسر انگلیس تاکنون بیش از 3.6 میلیارد پوند کل درآمد کسب کرده اند – در سال 2020 نسبت به سال قبل 22٪ رشد کرده است.

این شرکت افزود: “این روند در سراسر اروپا انعکاس یافت ، جایی که اقتصاد برنامه iOS برای حمایت از 1.7 میلیون شغل رشد کرد – 7 درصد افزایش از سال 2019”.

کمیسیون اروپا همچنین در حال بررسی قوانین فروشگاه App است.

شرکت هایی مانند Spotify و Epic Games شکایت کرده اند که هنگام پرداخت از طریق App Store ، ملزم به پرداخت 30٪ از هزینه های مشترک به اپل ، درآمد آنها کاهش می یابد.

اپل فوری نمایش می دهد که به کاربران امکان پیگیری برنامه را می دهد
تصویر:
اپل فوری نمایش می دهد که به کاربران امکان پیگیری برنامه را می دهد

این در آستانه آغاز انتظارات جدید ویژگی شفافیت ردیابی برنامه (ATT) اپل در iOS 14 است که انتظار می رود اواخر این ماه – آوردن آنچه فیس بوک به عنوان “سریع دلسرد کننده” توصیف می کند اگر برنامه هایی مانند تلاش فیس بوک برای ردیابی آنها یا دسترسی به شناسه تبلیغاتی دستگاهشان.

فیس بوک ادعا کرد این ویژگی به توسعه دهندگان برنامه آسیب می رساند و مشاغل کوچک و این یک اقدام ضد رقابتی است که برای بهره مندی از ویژگیهای تبلیغاتی خود اپل طراحی شده است.

اپل در پاسخ گفت که از تبلیغات درون برنامه ای استقبال می کند و ردیابی را منع نمی کند ، “به سادگی هر برنامه را مجبور می کند برای ردیابی رضایت کاربر صریح را بدست آورد تا شفاف تر و تحت کنترل کاربر باشد”

انتقادات فیس بوک در حالی بود که این شرکت رسانه های اجتماعی همچنین اعلام کرد که به شرکت سازنده Fortnite Epic Games ملحق خواهد شد مبارزه قانونی علیه اپل.

این شرکت گفت که این اطلاعات مربوط به تأثیر منفی سیاست های اپل بر این شرکت را ارائه خواهد کرد.

آقای زاکربرگ در آن زمان به سرمایه گذاران گفت: “اپل انگیزه دارد تا از موقعیت پلتفرم غالب خود برای تداخل در عملکرد برنامه ها و سایر برنامه های ما استفاده کند ، کاری که آنها مرتباً انجام می دهند.”

“آنها می گویند که این کار را برای کمک به مردم انجام می دهند ، اما این اقدامات به وضوح منافع رقابتی آنها را دنبال می کند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *