برگزیت: کسب و کارها ناامید شده اند زیرا دولت درخواست تسهیل قوانین روادید رانندگان کامیون در بحران زنجیره تامین را رد کرد | اخبار تجارت

گروه های تجاری پس از رد درخواست وزیر تجارت برای لغو قوانین مهاجرت به برگزیت برای کاهش بحران زنجیره تامین ، “ناامید” شده اند و به شرکت ها گفته است که به جای آنها کارگران مستقر در انگلیس را استخدام کنند.

به دلیل کمبود نیروی کار ، مشاغل در بخشهای مختلف در تلاش هستند تا تقاضای مشتری را برآورده کنند ، به ویژه در حمل و نقل که در آن کمبود 100000 راننده HGV وجود دارد.

این صنعت می گوید این نتیجه ای است از برگزیت و ویروس کرونا پاندمی. رانندگان اتحادیه اروپا اکنون برای کار در انگلستان به ویزا نیاز دارند ، اما در لیست مشاغل کمبود دولت قرار نگرفته اند و واجد شرایط تعریف کارگران ماهر نیستند.

یک کامیون تحویل در خارج از فروشگاه تسکو اکسپرس در مرکز لندن.  فشارها بر دولت در حال افزایش است تا تاریخی را که افراد واکسینه شده دو برابر ویروس کرونا می توانند از خود انزوای خودداری کنند ، افزایش دهد زیرا اقدامات اضطراری برای حفاظت از منابع غذایی در روز پنجشنبه آغاز شد.  تاریخ تصویر: جمعه 23 ژوئیه 2021.
تصویر:
بریتانیا با کمبود رانندگان HGV دست و پنجه نرم می کند ، که اکنون تخمین زده می شود حدود 100000 نفر باشد

بسیاری در دوران همه گیری به خانه بازگشتند و هنوز برنگشته اند ، و کووید همچنین شاهد تعلیق تست راننده بودیم که چندین هزار عقب ماندگی برجای گذاشت.

مال ناندو، مک دونالد، و KFC از جمله شرکت هایی هستند که در هفته های اخیر کمبود محصول را گزارش کرده اند ، در حالی که تسکو ، آمازون و جان لوئیس پاداشهای چهار رقمی برای رانندگان در نظر گرفته اند.

لجستیک انگلستان و کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس هفته گذشته با نوشتن نامه ای به کواس کوارتنگ ، وزیر بازرگانی ، از دولت خواستند تا با اعطای روادید موقت به رانندگان اتحادیه اروپا ، چالش های فوری را کاهش دهد.

در پاسخ اسکای نیوز ، آقای کوارتنگ می گوید رانندگان HGV از مهارت کافی برای برآوردن شرایط ویزا برخوردار نیستند و شرکت ها باید بر آموزش و جذب کارکنان انگلیسی تمرکز کنند.

“دولت تشخیص می دهد که بازار کار بریتانیا به دلیل تاثیرات اقتصادی و اقدامات لازم برای مقابله با COVID-19 به طور چشمگیری تغییر کرده است ، و من متوجه هستم که با افزودن رانندگان HGV به لیست مشاغل کمبود ، این می تواند یک راه حل کوتاه مدت و موقت ارائه دهد. ،” او گفت.

“با این حال ، بسیاری از کارگران مستقر در انگلیس در حال حاضر با آینده ای نامعلوم روبرو هستند و نیاز به یافتن فرصت های شغلی جدید دارند. من مطمئن هستم که شما در مورد اهمیت استفاده از نیروی کار داخلی خود و اینکه چگونه سیاست های مهاجرت ما باید در کنار ما مورد توجه قرار گیرد ، موافقت می کنید. استراتژی هایی برای اطمینان از اینکه کارگران مستقر در انگلستان بهتر می توانند فرصت های شغلی مناسب را ایجاد کنند. “

کواسی کوارتنگ ، دبیر بازرگانی است.
تصویر:
کواس کوارتنگ ، وزیر تجارت ، از کارفرمایان خواسته است تا در کارگران بریتانیایی سرمایه گذاری کنند

لجستیک انگلیس گفت که موضع دولت به این معناست که کمبود راننده تا سال 2022 ادامه خواهد داشت.

الکس ویچ ، مدیر کل ، می گوید: “لجستیک انگلستان از تصمیم دولت مبنی بر رد درخواست های صنعت لجستیک مبنی بر در دسترس قرار دادن ویزای موقت برای رانندگان HGV اتحادیه اروپا به عنوان یک راه حل کوتاه مدت ، در حالی که رانندگان داخلی جدید جذب ، آموزش و آزمایش می شوند ، ناامید شده است.” سیاست عمومی

“در حالی که این رانندگان داخلی جدید آموزش دیده اند و برای نیروی کار واجد شرایط هستند ، که ممکن است تا 9 ماه طول بکشد ، و DVSA از طریق تست های برجسته راننده HGV – که ما تخمین می زنیم می تواند تا اوایل سال 2022 طول بکشد – از ویزای موقت برای کارگران اروپایی استفاده می کند. به غلبه بر مشکلات فعلی زنجیره تأمین در سراسر کشور کمک می کند.

“صنعت در حال حاضر به رانندگان نیاز دارد و ما از دولت می خواهیم طرح ویزای موقت خود را که برای کارگران کشاورزی معرفی شده است ، تدارکات کند تا کامیون ها و ون ها را در کوتاه مدت حرکت دهد.”

پادکست روزانه را دنبال کنید پادکست های اپل ، پادکست های Google ، Spotify ، اسپریکر

این موضوع در قلب بحث برگزیت متمرکز شده است و طرفداران خروج از اتحادیه اروپا معتقدند که کاهش نیروی کار اتحادیه اروپا باعث افزایش دستمزد و استانداردهای کارگران داخلی می شود.

کسب و کارها معتقدند که معرفی رژیم جدید در اوج همه گیری به طور غیر ضروری به توانایی آنها در برآوردن تقاضای مشتری آسیب رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *