فهرست بستن

بهداشت روان برای یک چهارم بیمارانی که از راه دور با خدمات بهداشت روان NHS تماس گرفته اند ، رو به وخامت گذاشته است. | اخبار انگلستان

تقریباً یک چهارم افرادی که از خدمات بهداشت روان NHS استفاده می کنند از راه دور گفتند که در نتیجه سلامت روان آنها رو به زوال است.

موسسه خیریه بهداشت روان تقریباً 2،000 نفر را در مورد تجربیات خود از دسترسی به درمان بهداشت روان از طریق تلفن یا آنلاین در طی همه گیری بررسی کرده است.

حدود 35٪ گفتند که استفاده از این سرویس دشوار است و 23٪ نیز گفتند که در نتیجه حمایتی که از آنها ارائه شده ، بهداشت روانی آنها بدتر شده است.

تقریباً از هر سه نفر دو نفر اظهار داشتند كه پشتیبانی حضوری را ترجیح می دهند ، 10٪ به مشكلات فن آوری دسترسی به پشتیبانی ارائه شده اشاره می كنند و 34٪ می گویند كه اغلب یا همیشه نگران رازداری هستند.

افراد مورد بررسی گفتند برخی از جنبه های مثبت مراقبت از راه دور وجود دارد ، با این وجود: از هر سه نفر دو نفر دوست نداشتند که به مسافرت بروند ، 47٪ از انعطاف پذیری در زمان قرار ممنون بودند و 40٪ از آنها انتظار داشتند که زمان انتظار کوتاه تر است.

میند گفت که دولت و NHS با خارج شدن از قفل انگلیس ، نیاز به ارائه انواع روش های درمانی برای سلامت روان دارند.

لیلا ریبرن ، مدیر سیاست ها و کارزارهای خیریه ، گفت اگرچه خدمات “به سرعت سازگار شدند” و ارائه کمک از راه دور “نجات زندگی بسیاری” بود ، اما نباید “عادی جدید” شود.

وی گفت: “درمان آنلاین را نمی توان پاسخی آسان برای رفع فشارهای فزاینده بر خدمات بهداشت روانی بیش از حد کشیده شده دانست.

“هیچ راه حل ارزان وجود ندارد.

“همچنان که محدودیت ها کاهش می یابد و ما با تأثیرات طولانی مدت همه گیر – سوگ ، اندوه ، تعدیل نیرو و اشتغال ناامن – مقابله می کنیم ، بسیار مهم است که طیف وسیعی از گزینه ها از جمله درمان حضوری ، تا بتوانند راحت ترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند. “

کیتی یلارد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی ، اضطراب خفیف ، افسردگی عمومی است و در مارس سال گذشته سعی کرد جان خود را بگیرد.

در طول بیماری همه گیر ، پشتیبانی منظم چهره به چهره وی قطع شد و وی گفت هنگام استفاده از سرویس راه دور NHS با مشکلات حریم خصوصی و نقض محرمانه روبرو شده است.

در یک مورد او در تماس با غریبه ای که فکر می کرد او یک درمانگر است پیدا شد و شروع به صحبت با او درباره مسائلش کرد.

به مناسبتي ديگر ، وي هنگامي كه از مشكلات خود صحبت مي كرد ، كارگران بهداشتي ديگري را مجبور كردند كه جلسه يك به يك خود را رها و خارج كنند.

وی گفت ، تجربه هایی از این دست باعث کمبود ایمان و اعتماد به سیستم شده است.

وی در مورد کمک گرفتن از طریق تلفن گفت: “من می توانم آنجا با تلفن بنشینم و می توانم شما را هوس کنم ، زیرا قبلاً 10 میلیون بار این کار را انجام داده ام.

“من می دانم دقیقاً چه می خواهید بشنوید و چه جعبه هایی را نیاز دارید که علامت گذاری شده است.

“آنچه دیده نمی شد این بود که حال من بدتر می شود … چقدر در یک سوراخ عمیق فرو می روم.”

روهان 40 ساله در منچستر بزرگ زندگی می کند و با استفاده از مشاوره آنلاین از طریق دو سازمان خیریه برای حمایت از اضطراب تجربه بهتری داشته است.

در ابتدا او نگران شنیده شدن در خانه بود و مدتی طول کشید تا به جلسات در آشپزخانه خود عادت کند.

خاموش کردن کار بعد از جلسات دشوار بود و او استفاده از زمان سفر را به عنوان فرصتی برای رفع فشار از دست داد ، زیرا ممکن است بعد از قرار ملاقات حضوری داشته باشد.

اما او گفت كه مشاوره آنلاین زمانی مفید بوده است كه اضطراب او زیاد بوده و نمی تواند از خانه خارج شود.

“من فکر می کنم در صورت تمایل به افراد پیش رو باید گزینه مشاوره آنلاین ارائه شود. این به شما کمک می کند تا نگران نباشید در مورد فاکتور گرفتن به موقع برای آماده شدن و سفر راحت به قرارها.

“برخی از مشکلات در اتصال وجود داشت ، و تکرار خود می تواند بسیار ناامیدکننده باشد ، اما رابطه من با مشاورم بسیار خوب بود و مهم نبود.

“اگر به این معنی بود که 18 ماه صبر نکردم ، دوباره می خواهم از مشاوره آنلاین استفاده کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *