فهرست بستن

تغییر آب و هوا: انتشار کربن از طریق جاده های 27.4 میلیارد پوندی انگلیس “100 برابر بیشتر از ادعاهای دولت” ، کارشناسان به دادگاه گفتند | اخبار اقلیم

شاهدان خبره به دادگاه گفته اند ، انتشار کربن از طرح راه سازی 27.4 میلیارد پوند انگلیس حدود 100 برابر بیشتر از آنچه دولت ادعا کرده است خواهد بود.

دولت گفته است که تأثیر کربن “استراتژی سرمایه گذاری جاده ای 2” (RIS2) آن بسیار ناچیز است و فقط 0.28 مگاتنس (Mt) معادل CO2 از اکتبر 2020 تا 2032 است.

بر اساس این طرح ، از آوریل 2020 تا 2025 ، طرح ها شامل تونل استون هنج و تونل جدید می شوند کنت به اسکس مسیری به نام گذرگاه تیمز پایین – و همچنین 4000 مایل جاده.

قبل از تعطیلات بانکی آگوست ، ترافیک در A303 نزدیک استون هنج در ویلتشایر افزایش می یابد.
تصویر:
قرار است یک تونل در نزدیکی استون هنج به عنوان بخشی از RIS2 ساخته شود

فعالان محیط زیست شبکه اقدام حمل و نقل (TAN) به دنبال ادعای عدم برآورده شدن طرح به دنبال بررسی قضایی هستند تغییر اقلیم تعهدات دولت انگلستان برای رسیدن به صفر تا سال 2050.

شهادت دو شاهد خبره ، که هر دو قبلاً به دولت مشاوره داده اند ، گفت که اداره حمل و نقل (DfT) “تأثیرات کامل RIS2 را بسیار کم ارزیابی می کند” زیرا فقط بخشهایی از انتشارات پروژه را تجزیه و تحلیل کرده است.

فیل گودوین ، استاد برجسته سیاست حمل و نقل در دانشگاه کالج لندن و دانشگاه غرب انگلیس ، به دادگاه عالی گفت: “یک مشکل فاحش وجود دارد ، شاهدان DfT در مورد آن اظهار نظری نمی کنند ، که کل انتشار کربن از برنامه های RIS2 بزرگراه های انگلیس در ارزیابی های جداگانه گزارش داده اند ، تقریباً 100 برابر بیشتر از پیشنهادی شاهدان DfT است. “

وی گفت که DfT ارزیابی “تأثیر کامل” RIS2 را منتشر نکرده است و رقم 0.28 میلی متری فقط مربوط به پنج طرح “جدید” از 50 مورد است ، نه “کل تولید گازهای گلخانه ای / ساخت و ساز”.

یک شاهد خبره دیگر ، پروفسور جیلیان آنابل ، استاد حمل و نقل و انرژی در دانشگاه لیدز ، گفت که دولت قادر به در نظر گرفتن میزان انتشار بیش از 60 سال نبوده است ، دوره ای که بزرگراه های انگلیس برای این طرح ارزیابی کرده اند.

وی گفت که پیش بینی می شود این رقم بیش از 10 میلیون CO2 باشد.

دو شاهد خبره گفتند که میزان آلایندگی ساخت و سازها در نظر گرفته نشده است.  پرونده پرونده
تصویر:
دو شاهد خبره گفتند که میزان آلایندگی ساخت و سازها در نظر گرفته نشده است. پرونده پرونده

پروفسور آنابل گفت كه دولت مقدار كل انتشار كربن ناشی از ساخت و ساز را محاسبه نكرده است كه می تواند “قابل توجه” یا “افزایش مداوم انتشار به دلیل سرعت بالاتر خودرو و ترافیك ناشی از آن” باشد.

دولت تصور می شود که معتقد است انتشارات ساخت و ساز تحت طرح تجارت کربن محاسبه می شود.

DfT گفته است ، ممنوعیت استفاده از اتومبیل های جدید بنزینی و دیزلی از سال 2030 تحت برنامه دكربن سازی دولت ، انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از اتومبیل را به طرز چشمگیری كاهش می دهد.

و وزیر حمل و نقل ، راشل مكلین به پارلمان گفت: “در مقایسه با بودجه پنجم كربن انگلیس از 1725 مگابایت انتشار CO2 ، این طرح ها م componentلفه بسیار كوچكی را نشان می دهند.”

انتقاداتی در مورد کمبود شارژ عمومی برای اتومبیل های برقی وجود دارد
تصویر:
دولت از سال 2030 خودروهای جدید بنزینی و دیزلی را ممنوع کرده است

کریس تاد ، مدیر حمل و نقل علیه اقدام ، به اسکای نیوز گفت که او فکر می کند دولت “کمتر از حد مستقیم با مردم” رفتار می کند.

وی گفت: “دولت در ادامه تلاش برای مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای از حمل و نقل جاده ای نمی تواند تظاهر به عنوان رهبر مقابله با تغییرات آب و هوایی را ادامه دهد.”

“حمل و نقل بخشی متمایز است که در آن قادر به کاهش میزان انتشار نیستیم. ما به فوریت نیاز داریم – برق رسانی کافی نیست و نمی تواند به اندازه کافی سریع انجام شود.

“ما معتقدیم که پرونده قوی ای داریم ، اما مثل همیشه ، این موارد برای تصمیم گیری دادگاه ها است.”

هر دو شاهد خبره گفته اند برای محاسبه تأثیر واقعی انتشار از RIS2 ، دولت باید به بررسی میزان انتشار از:

• ساخت و ساز ، به ویژه ترخیص و آماده سازی زمین ، کربن مورد استفاده در بتن ، انتشار لوله های خروجی از وسایل نقلیه پیمانکاران

• نگهداری راه ، سرویس ، روشنایی

• استفاده کنندگان از جاده در طول عمر طرح ، به ویژه از ترافیک مورد انتظار در اثر وجود جاده ، از جمله تغییرات سرعت ترافیک

• تأثیر جاده ها بر فعالیت و الگوهای استقرار ، به ویژه هنگامی که امکان توسعه مسکن ، اداره و خرده فروشی را فراهم می کند و مالکیت اتومبیل و انبارداری و حمل و نقل کالا را افزایش می دهد

• اثرات ترکیبی بسیاری از جاده های برنامه ریزی شده در این طرح.

وکلای DfT سعی کردند اظهارات شاهد خبره را غیرقابل قبول بدانند ، اما قضات اکنون حکم کرده اند که مدارک آنها باید مورد استماع قرار گیرد.

جلسه دادگاه عالی در تابستان انتظار می رود. DfT گفت درمورد مراحل قضایی در حال انجام اظهارنظر نمی کند.

نمایش روزانه آب و هوا
تصویر:
نمایش روزانه آب و هوا از ساعت دوشنبه و جمعه در ساعت 6.30 و 21.30 است

اسکای نیوز این هفته اولین نمایش خبری روزانه نخست وقت اختصاص داده شده به تغییرات آب و هوایی را آغاز می کند.

نمایش روزانه آب و هوا به میزبانی آنا جونز ، خبرنگاران Sky News را دنبال می کند در حالی که آنها در مورد چگونگی تغییر گرمایش کره زمین در تغییر چشم انداز ما و چگونگی زندگی همه ما صحبت می کنند.

این نمایش که برای اولین بار از چهارشنبه 7 آوریل پخش می شود ، راه حل های بحران را برجسته می کند و نشان می دهد که چگونه تغییرات کوچک می توانند تغییر بزرگی ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *