فهرست بستن

“تله های مرگ” یا آینده حمل و نقل؟ چرا همه از رونق اسکوتر الکترونیکی انگلیس راضی نیستند | اخبار انگلستان

با آماده شدن لندن برای راه اندازی آزمایشی این وسایل نقلیه در هفته های آینده ، تعداد اسکوترهای الکترونیکی در جاده های انگلیس افزایش می یابد.

از آنها به عنوان شیوه حمل و نقل سبزتر و پایدارتر که می تواند ازدحام ترافیک را کاهش دهد ، استقبال شده است ، اما نگرانی ها پس از آزمایشات در سایر شهرهای انگلیس مطرح شده است.

نیوکاسل پس از بازداشت رانندگی با مشروبات الکلی ، با شش مرد که روز پنجشنبه در دادگاه قرار دارند ، یک شبانه روز رفت و آمد برای موتورسواران اسکوتر الکترونیکی ایجاد کرده است.

اخیراً یکی از مشاوران در مرسی ساید پس از مشاهده افراد سوار بر پیاده روهای لیورپول ، این وسایل را “تله های مرگ نارنجی” نامگذاری کرد.

مردم یک اسکوتر الکترونیکی اجاره ای Voi را از بیرون گیلد هال در پورتسموث می گیرند
تصویر:
اسكوترهای الكترونیكی به عنوان سبزی حمل و نقل و با دوام تر حمل و نقل مورد استقبال قرار گرفته اند

و در لستر ، جایی که اسکوترهای الکترونیکی مورد آزمایش قرار نمی گیرند ، پسربچه ای شش ساله پس از برخورد توسط نوجوان سوار بر یکی از وسایل نقلیه ، دچار شکستگی جمجمه می شود.

بنابراین چه نگرانی هایی در مورد افزایش اسکوترهای الکترونیکی در انگلیس وجود دارد ، آنها چه مزایایی دارند و شرکت ها چگونه با کاربران غیرمسئول مقابله می کنند؟

“ما واقعاً خوش شانس هستیم که بدن کوچک او فقط خرد نشد”

خواهر پسر شش ساله ای که پس از برخورد توسط یک موتورسوار الکترونیکی دچار شکستگی جمجمه شد ، به Sky News گفت که او نگران افزایش آنها در جاده های انگلیس است.

جیمی اسمیت از طریق هوا “سالت” فرستاده شد و پس از اصابت نوجوان سوار بر یکی از وسایل ، بیهوش در خارج از خانه خود در لستر قرار گرفت.

جیمی اسمیت شش ساله پس از اصابت به موتور سوار اسکوتر ، دچار شکستگی جمجمه شد.  عکس: پلیس لسترشر
تصویر:
جیمی اسمیت شش ساله پس از اصابت به موتور سوار اسکوتر ، دچار شکستگی جمجمه شد. عکس: پلیس لسترشر

راکب 17 ساله ، که پس از برخورد نتوانست متوقف شود ، روز دوشنبه به جرایم متعددی از جمله ایجاد آسیب جدی توسط رانندگی خطرناک ، گناه خود را پذیرفت. وی قرار است در تاریخ 12 آوریل محکوم شود.

خواهر جیمی بروکلین اسمیت 21 ساله به اسکای نیوز گفت که او از زندگی برادرش ترسیده است زیرا وی پس از حادثه در ماه آگوست به بیمارستان منتقل شد.

وی گفت: “ما واقعاً خوش شانس هستیم که بدن کوچک او فقط خرد نشد.”

“فقط خون در همه جا وجود داشت ، کاملا در همه جا – در سراسر سنگفرش ، سراسر برادرم.

“چهره او کاملاً آشفته به نظر می رسید.

“ما اجازه نداشتیم او را جمع کنیم تا او را نوازش کنیم ، به ما گفتند که در صورت بروز هر اتفاقی برای ستون فقرات ، وضعیت او را ترک کنیم.”

جیمی اسمیت شش ساله پس از اصابت به موتور سوار اسکوتر ، دچار شکستگی جمجمه شد.  عکس: پلیس لسترشر
تصویر:
خواهر جیمی گفت که او پس از برخورد از زندگی او ترسیده است. عکس: پلیس لسترشر

خانم اسمیت گفت که شش هفته طول کشید تا برادرش “حتی در آینه نگاه کند ، زیرا انعکاس او واقعاً او را ترساند و چهره او را تشخیص نداد”.

وی افزود: از زمان برخورد ، جیمی دچار از دست دادن حافظه ، کابوس ها و “ترس غیر منطقی از دنیای خارج” شده است.

خانم اسمیت گفت: “او بیش از همه در بدترین سناریو ممکن فکر می کند و بدون توجه به اینکه در کجا قرار دارد ترس دائمی دارد.”

“این یک حادثه یک توپ بزرگ ویرانگر در زندگی او قرار داده است و این فقط بر چهره و بدن او تأثیر نمی گذارد ، بلکه بر اعتماد او ، دوستی ها و تقریباً در همه جنبه های زندگی او تأثیر می گذارد و دیدن آن دلخراش است.”

جیمی اسمیت شش ساله پس از اصابت به موتور سوار اسکوتر ، دچار شکستگی جمجمه شد.  عکس: پلیس لسترشر
تصویر:
خانواده وی می گویند که جیمی از زمان حادثه دچار از دست دادن حافظه و کابوس شده است. عکس: پلیس لسترشر

خانم اسمیت به Sky News گفت او معتقد است که برای جلوگیری از آسیب دیدن افراد دیگر باید از اسکوترهای الکترونیکی ایمن تر استفاده شود.

وی گفت: “من فکر نمی کنم بتوانیم به جایی برسیم که بتوانیم همه آنها را با هم ممنوع کنیم.”

“من فکر می کنم آنها قطعاً باید آنها را بسیار ایمن تر کنند و کمک کنند که این اتفاق برای کودک دیگری تکرار نشود.

“آنها باید نوعی تست داشته باشند که اگر امتیاز گواهینامه خود را کسب کنید یا مواردی از این قبیل ، زیرا بدون گواهینامه رانندگی کرده اید یا غیرمسئولانه رانندگی کرده اید ، دیگر نمی توانید ادامه دهید. روروک مخصوص بچه ها)

کجا اسکوترهای الکترونیکی در انگلیس آزمایش می شوند؟

دولت در حال ارزیابی اسكوترهای اجاره ای الکترونیکی در بیش از 40 شهر و شهر در سراسر انگلیس است زیرا ایمنی آنها را ارزیابی می کند و اینکه آیا از میزان ترافیک می کاهد.

بیرمنگام ، لیورپول ، سالفورد ، بریستول ، میلتون کینز و نیوکاسل از جمله مکانهایی هستند که در این طرح شرکت می کنند.

زنی سوار یک اسکوتر الکترونیکی اجاره ای Voi در نزدیکی Guildhall در پورتسموث می شود
تصویر:
زنی سوار یک اسکوتر الکترونیکی اجاره ای Voi در نزدیکی Guildhall در پورتسموث می شود

بر اساس گزارش ها ، لندن در حال آماده سازی برای آزمایش آزمایشی اسکوترهای الکترونیکی در هفته های آینده است ، انتظار می رود دستگاه ها در 11 ماه از 33 بخش در پایتخت مستقر شوند.

حمل و نقل برای لندن (TfL) جزئیات پرتاب را فاش نکرد اما تأیید کرد که انتظار می رود دادگاه “اواخر بهار” آغاز شود.

سخنگوی TfL به اسکای نیوز گفت که در “مراحل نهایی روند خرید” است و “در زمان مقرر” اعلامیه نتیجه گیری خواهد شد.

محاکمه های بیشتر اسکوتر الکترونیکی قرار است در ساندرلند ، دوون شمالی ، روچدیل و گریت یارموث آغاز شود و آخرین آزمایش در نوامبر به پایان برسد.

موتورسواران باید گواهینامه اتومبیل ، موتور سیکلت یا موپد کامل یا موقت داشته باشند و از آنها خواسته شده که از کلاه ایمنی استفاده کنند.

فقط اسکوترهای الکترونیکی اجاره ای در جاده ها مجاز هستند و محدود به 15.5 مایل در ساعت هستند.

اسکوترهای الکترونیکی اجاره ای Voi در نزدیکی Guildhall در پورتسموث صف کشیده بودند
تصویر:
شرکت اسکوتر الکترونیکی Voi گفت که دستگاه ها “فشار را بر سیستم های حمل و نقل عمومی کاهش می دهند”

شرکت اسکوتر الکترونیکی Voi ، که در آزمایشات 21 شهر و انگلستان شرکت دارد ، می گوید بیش از یک میلیون سواری در بیش از شش ماه ثبت کرده است.

سام پوك ، مدير سياست عمومي شركت ، گفت كه اسكوترهاي الكترونيكي “فشار را بر روي سيستم هاي حمل و نقل عمومي كاهش مي دهند و” راه دور از نظر اجتماعي براي مسافرت “را در طي همه گيري ارائه مي دهند.

وی گفت: “ما به مردم كمك می كنیم تا از شیوه سبزتر پایدارتر برای رفت و آمد استفاده كنند.”

“این به نوبه خود کیفیت هوا را بهبود می بخشد ، سلامتی را بهبود می بخشد ، ازدحام در جاده ها را کاهش می دهد و شهرها را برای زندگی بسیار آسان تر و بسیار بهتر می کند.”

چگونه شرکت های اسکوتر الکترونیکی با سواران غیر مسئول برخورد می کنند؟

آقای پوک گفت که Voi پلاک های کد چهار رقمی را به اسکوترهای الکترونیکی خود معرفی کرده است تا هر کسی که غیرمسئولانه سوار شود قابل شناسایی باشد.

وی افزود: به منظور “نبرد با سوارکاری در حالت مستی” ، مردم مجبورند برای استفاده از اسکوتر الکترونیکی Voi در شب آزمایش واکنشی انجام دهند. برای کسانی که در این آزمون موفق نمی شوند ، پیوندی به یک سرویس تاکسی محلی برای آنها ارسال می شود.

برخی گزارش ها از “جراحات جزئی” گزارش شده است اما به گفته آقای پوک “داده های تصادف بسیار چشمگیر است”.

سام پوک از ووی
تصویر:
سام پوک از Voi گفت اسکوترهای الکترونیکی “یک راه سبز پایدارتر و سبز برای رفت و آمد” هستند

وی گفت: “اکثریت قریب به اتفاق کاربران ما با مسئولیت پذیری و ایمنی بر روی آنها سوار می شوند” اما افزود: “متأسفانه اقلیت بسیار کمی وجود دارد که غیرمسئولانه سوار می شوند ، مانند پیاده رو رفتن.

“بهترین راه برای مقابله با این کار همکاری مشترک با شرکای شورای ما و پلیس است.”

یکی دیگر از شرکت های اسکوتر الکترونیکی ، Neuron ، در نیوکاسل و اسلاو فعالیت می کند و هفته آینده در ساندرلند راه اندازی می شود.

این خبر به اسکای نیوز گفت: “برخی از مسائل مربوط به عدم رعایت قوانین از سواران بسیار کمی بوده و افرادی که غیرقابل مسئولیت اسکوترهای الکترونیکی را پارک می کنند”.

با این حال نورون گفت که منع رفت و آمد شبانه در نیوکاسل ، که اسکوترهای الکترونیکی آن را از ساعت 11 شب تا 5 صبح بی حرکت می کند ، منجر به “کاهش فوری و قابل توجه تعداد گزارشات مربوط به سواری غیرمجاز” شده است.

اسکوتر الکترونیکی در جسموند ، نیوکاسل
تصویر:
شرکت الکترونیکی روروک مخصوص بچه ها نورون گفت که “برخی از مشکلات” در مورد وسایل نقلیه پارک شده غیر مسئولانه وجود داشته است

این روزنامه افزود: “به طور کلی اکثر قریب به اتفاق کاربران از قوانین پیروی می کنند و رفتاری ایمن و مسئولانه دارند.”

“برای کسانی که قوانین را زیر پا می گذارند ، ما معمولاً آنها را هشدار می دهیم و بیشتر آموزش می دهیم و معمولاً موارد تکرار جرم نادر است.”

آیا اسکوترهای الکترونیکی قرار است در سراسر انگلستان قانونی شوند؟

به دلیل طبقه بندی آنها به عنوان وسیله نقلیه موتوری طبق قانون ترافیک جاده ای 1988 ، نمی توان از اسکوترهای الکترونیکی خصوصی استفاده کرد در جاده های انگلستان – یکی از آخرین کشورهایی که در این کشور وجود دارد.

وسایل نقلیه موتوری ملزم به داشتن پلاک هستند ، در این صورت کاربران نیاز به داشتن گواهینامه رانندگی ، بیمه و استفاده از کلاه ایمنی دارند.

در ماه اکتبر ، نمایندگان مجلس چنین توصیه کردند اسکوترهای الکترونیکی باید طی 18 ماه در انگلیس قانونی شوند برای سبزتر کردن شهرها کمک کند.

یک محاکمه اسکوتر الکترونیکی در میلتون کینز در حال انجام است
تصویر:
یک محاکمه اسکوتر الکترونیکی در میلتون کینز در حال انجام است

مشورت کمیته حمل و نقل مجلس نشان داد که این وسایل نقلیه می تواند راهی موثر برای قطع سفرهای اتومبیل و پاکسازی هوا باشد.

اما نمایندگان مجلس گفتند كه اسكوترهای الكترونیكی برای ایمنی عابر پیاده باید از پیاده روها ممنوع باشند.

کمیته حمل و نقل خواستار باز شدن اسکوترهای الکترونیکی برای همه ، حتی افراد فاقد مجوز شده است و کلاه ایمنی به شدت توصیه می شود ، اما طبق قانون لازم نیست.

امیلی هارتریج ستاره یوتیوب اولین سوار بر اسکوتر الکترونیکی شد که در جولای 2019 در انگلیس کشته شد.

گزارش ها حاکی از آن بود که 35 ساله هنگام برخورد با یک کامیون در باترسئا ، جنوب غربی لندن ، به دلیل لاستیک کم باد باد کنترل خود را از دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *