تن فرانسوی Queer Eye می گوید تنوع در تلویزیون بریتانیا “سال نوری” در پشت صنعت در ایالات متحده است | اخبار Ents & Arts

تنوع در تلویزیون بریتانیا “سال نوری” در پشت ایالات متحده است و تنها برای رفع این مشکل “خدمات دهی” است ، به گفته Queer Eye’s Tan France.

این 38 ساله اهل دانکستر هنگامی که به راه اندازی مجدد شبکه Netflix در Queer Eye در سال 2018 پیوست ، شهرت جهانی پیدا کرد و اکنون سردبیر بین المللی جشنواره تلویزیونی ادینبورگ است.

این مد لباس که در خانواده ای مسلمان پاکستانی بزرگ شده است ، اکنون با همسرش زندگی می کند و پسر تازه متولد شده در سالت لیک سیتی در ایالات متحده ، و شهروند ایالات متحده است.

آنتونی پوروفسکی ، از سمت چپ ، جاناتان ون نس ، تان فرانس ، بابی برک و کارامو براون در مراسم اهدای جوایز خلاقانه امی در سال 2019. عکس: ریچارد شاتول/Invision/AP
تصویر:
فرانسه ، مرکز ، در راه اندازی مجدد Netflix Queer Eye شهرت یافت. عکس: ریچارد شاتول/Invision/AP


فرانسه گفت که او از نقش خود در جشنواره برای برجسته کردن آنچه او “فقدان شرم آور” از استعدادهای متنوع در صنعت می نامد ، استفاده می کند.

وی به خبرگزاری PA گفت که بریتانیا در مورد تنوع در صفحه نمایش و خارج از آن “کاملاً” از ایالات متحده عقب است: “آمریکا به وضوح به اندازه نمایندگی از گروه های حاشیه ای جایی که باید باشد نیست – اما ما سال های نوری جلوتر هستیم از انگلستان

“من فکر می کنم اغلب در بریتانیا ، این خدمات لب. من فکر می کنم که بسیاری از شبکه ها در طول گفت زندگی سیاهان اهمیت دارد جنبشی که “ما بهتر کار خواهیم کرد ، ما داستانهای متنوع تری را به اشتراک خواهیم گذاشت” ، و یک سال و چند ماه می گذرد ، ساختن نمایش چندان طول نمی کشد. آنها کجا هستند؟”

فرانسه اضافه کرد که احساس می کند توکنیسم بخشی از صنعت تلویزیون انگلستان شده است: “بله ، ممکن است شخصی وجود داشته باشد که به یک برنامه اولیه اضافه شده باشد. تا آنجا که به من مربوط می شود ، این یک نسخه توکنیسم است ، ما نمی بینیم کافی.

“اگر یک نفر را اضافه کنید ، این نمایندگی نیست – این توکنیسم است. من فکر می کنم که ایالات متحده کار بسیار بهتری انجام می دهد. و من فقط این را نمی گویم زیرا من برای Netflix کار می کنم.”

مجری همچنین گفت که در انگلستان ، اغلب بازیگران آسیایی در نقش های کلیشه ای دیده می شوند و این را با موفقیت نمایش های آمریکایی مانند Never Have I Ever ، یک سریال کمدی در سن بلوغ که شامل یک خانواده هندی-آمریکایی است مقایسه می کنند.

او گفت: “در حالی که در انگلستان ، آنها برای من دعوا می کنند که من را به عنوان یک سرگرم کننده زنده اولیه ببینند. من نمی دانم آیا این به این دلیل است که آنها نگران هستند که فکر می کنند تماشاچیان من را به عنوان یک سرگرم کننده نمی بینند زیرا آنها فقط آسیایی ها را در چند ظرفیت می بینند

“راننده تاکسی ، صاحب رستوران یا تروریست در اخبار ، ما بسیار بیشتر از آنچه در رسانه ها نشان داده ایم هستیم.”

مشترک پادکست پشت صحنه شوید پادکست های اپل، پادکست های Google، Spotify، اسپریکر

فرانسه گفت “هر فرد آسیایی که می شناسم می داند چگونه بخندد” و افزود که او به دلیل استعدادهای کمدی خود در ایالات متحده استخدام شده است.

او گفت که هفتگی پیشنهادات خود را برای کار در ایالات متحده دریافت می کند ، اما در بریتانیا باید “تقاضای ضایعات” کند ، و معتقد است که کمیسیونرها فکر می کنند که قرار دادن افراد رنگین پوست در تلویزیون های اولیه “یک خطر بزرگ است”.

فرانسه پیشنهاد کرد که شبکه ها باید به جای تعقیب “میوه های کم آویزان” ، استعدادهای متنوعی را پشت و جلوی دوربین بیاورند.

اظهارات وی در حالی انجام می شود که نظرسنجی از 1300 بازیگر به سفارش مرکز سرگرمی لنی هنری برای تنوع رسانه ای نشان داده است که نژادپرستی در صنعت سرگرمی بریتانیا گسترده است و مجریان غیر سفیدپوست می گویند نقش ها همچنان کلیشه ای برای نژاد خود است.

بیش از نیمی (55٪) از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که مستقیماً نژادپرستی را در این صنعت تجربه کرده اند.

در این گزارش همچنین آمده است که اکثریت پاسخ دهندگان (71)) از نظر مو و آرایش مشکل پیدا کرده اند و می گویند که بخش ها اغلب مجهز به رنگ پوست یا مدل موهای مختلف نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *