تیم مارتین ، بنیانگذار Wetherspoons ، نقش Brexit را در کمبود آبجو در میخانه ها کم می کند | اخبار انگلستان

تیم مارتین ، بنیانگذار Wetherspoons ، “تلاش های شدید” برای ارتباط کمبود آبجو با Brexit را محکوم کرد.

زنجیره دارد از مشتریان عذرخواهی کرد پس از تأمین تجهیزات Heineken ، Carling و Coors در برخی از میخانه های آن به پایان رسید.

آقای مارتین ، که به شدت طرفدار خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بود ، گفت که پمپ ها عمدتاً به دلیل اقدامات صنعتی در هفته های اخیر رانندگان و کارکنان انبار که از طرف هاینکن عمل می کنند ، خشک شده اند.

تیم مارتین
تصویر:
تیم مارتین می گوید کشورهای اتحادیه اروپا نیز کمبود راننده کامیون دارند

بریتانیا تنها کشوری نیست که از مشکلات زنجیره تامین رنج می برد ویروس کرونا او گفت که همه گیر ،

وی افزود: “به طور گسترده گزارش شده است که برای مثال 400،000 راننده HGV در آلمان ، فرانسه و اسپانیا وجود دارد.”

“تلاش های شدیدی برای پیوند دادن مسائل عرضه به Brexit انجام می شود.

“در این مورد پیوند اصلی مربوط به فعالیت های صنعتی است. Brexit به دولت بریتانیا این اختیار را داد که در صورت انتخاب این اقدام به رانندگان HGV بیشتری اجازه ورود دهد.”

به گفته سخنگوی وترسپون ، هنگامی که اقدامات صنعتی بر تحویل هاینکین تأثیر می گذارد ، مشتریان یک پیمانه بیشتر از کارلینگ و کورز خریداری می کردند.

Heineken ، بزرگترین تأمین کننده گروه ، پشت شش خط از 23 خط پیش نویس است که معمولاً Wetherspoons ارائه می دهد.

واترسپون
تصویر:
این گروه از مشتریان عذرخواهی کرده است

سخنگوی Molson Coors ، که Carling and Coors را تولید می کند ، گفت که این شرکت “دچار کمبود راننده HGV شده است”.

وی افزود: “در حالی که به طور کلی دسترسی ما خوب است ، فشارهای متناوبی در شبکه تامین ما وجود دارد که متأسفانه تعدادی از میخانه های Wetherspoons را تحت تاثیر قرار می دهد.”

“ما به طور شبانه روزی با مشتریان و شرکای لجستیک شخص ثالث کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هرگونه تأثیر را بر مشتریان خود به حداقل برسانیم.”

سخنگوی کارخانه سازنده کارلزبرگ مارستون گفت: “این زمان هنوز یک زمان فوق العاده چالش برانگیز است”.

وی افزود: “مانند بسیاری دیگر از تولید کنندگان آبجو در انگلستان ، ما همچنان از کمبود مداوم رانندگان واجد شرایط HGV متأثر هستیم و مداخله فوری دولت برای رسیدگی سریع به این امر ضروری است.”

انجمن حمل و نقل جاده ای هفته گذشته اعلام کرد که کمبود حدود 100000 راننده کامیون وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد که هزاران راننده اروپایی در دوران همه گیری ترک کرده و برنگشته بودند.

در آن از وزرا خواسته شد تا رانندگان را به لیست مشاغل کمبود اضافه کنند تا کارگران خارج از کشور کمک کنند تا خلاءها را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *