فهرست بستن

جاش اوکانر ، ستاره رومئو و ژولیت گفت بازیگران “راه های جدید کار” را برای سرپیچی از بیماری همه گیر پیدا کردند | اخبار هنر و هنر

یکی از مشهورترین نمایشنامه های شکسپیر پس از اجرای برنامه ریزی شده در تئاتر ملی به دلیل همه گیری ، دوباره تصور شده است.

در عوض رومئو و ژولیت به اولین تولید اصلی تلویزیون تبدیل شده است که در مکان نمادین فیلمبرداری شده است.

جاش اوکانر ، ستاره تاج ، که اخیراً برای کار در سریال درام سلطنتی برنده گلدن گلوب شده است ، نقش رومئو را بازی می کند.

جسی باکلی و جاش او و کانر در این تولید ظاهر می شوند
تصویر:
جسی باکلی و جاش اوکانر در این تولید بازی می کنند. عکس: راب یانگسون

او به اسکای نیوز گفت که آمیزه تئاتر و تلویزیون تجربه خاصی است.

وی گفت: “این باورنکردنی بود … کار در تئاتر ملی رویای من بود … اما این طور نبود که در رویاهایم تصور کنم ، این چیزی منحصر به فرد بود.”

“می دانید ، امیدوارم که هرگز به اندازه همه گیری اتفاق نیفتد ، اما احساس می شد هر روز در حال کشف آن هستیم – مانند یافتن روش جدید کار.

“این اتفاق خیلی نادر است ، بنابراین من وقت زندگی ام را داشتم.”

مانند همه تولیدات انجام شده در سال گذشته ، فیلمبرداری نیز باید به پروتکل های سخت و بی خطر COVID پایبند باشد.

جسی باکلی ، بازیگر نقش ژولیت ، توضیح داد: “ما کم و بیش یک حباب بودیم – بسیاری از بازیگران در یک وضعیت مسکن با هم زندگی می کردند.”

جسی باکلی و جاش او و کانر
تصویر:
اوکانر گفت که بازیگران اشتیاق زیادی برای برقراری ارتباط اجتماعی دارند. عکس: راب یانگسون

“آنها واقعاً هوشیار بودند ، می دانید همه ما ماسک زده بودیم ، وقتی وارد شدیم دست های خود را می شستیم ، هفته ای دو بار آزمایش می شدیم.

“بنابراین بسیار جدی گرفته شد ، اما همچنین جدی گرفته شد تا بتوانیم کار کنیم.”

باکلی می گوید که این مقررات همچنین باعث فشار زمانی بر صحنه هایی می شوند که در غیر این صورت ممکن است با سرعت بیشتری گرفته شوند.

“در روزهایی که صحنه های کاملاً صمیمی داشتیم و می توانستیم تمرین کنیم ، مثل یک پنجره پشت ساعت آزمایش بود که در آن انگشت شست به ما نشان داده می شد که منفی بودیم و می توانستیم به هر کدام اشک بریزیم دیگر.”

اوکانر می گوید که او قدردانی می کند که به عنوان اعضای بازیگر توانسته اند نیازی را برآورده کنند که بسیاری نتوانستند.

“ما خیلی خوش شانس بودیم ، مثل اینکه فقط هر روز به یاد می آورم مثل این بود ، می دانید ما گرسنه چیزی مانند ارتباط اجتماعی بودیم ، همانطور که بقیه در کشور هستند.”

مطمئناً اولین بار نیست که هنرها به دلیل حوادث جهانی مجبور به سازگاری می شوند.

اما روفوس نوریس ، مدیر اجرایی مشترک و مدیر اجرایی تئاتر ملی می گوید هنوز مشخص نیست که آیا این مدل ترکیبی ممکن است برای ادامه کار باشد.

وی به اسکای نیوز گفت: “من فکر می کنم اگر تاریخ را مرور کنید ، این دوره های چالش اغلب منجر به انقلاب یا تکامل می شود.”

“در اواخر قرن شانزدهم طاعونی رخ داد که بدان معنی بود که بازیکنان باید لندن را ترک کنند و دور تور را ترک کنند ، آنها به مکانی به نام استراتفورد رفتند ، یک جوان برای دیدن یک نمایش در آنجا رفت و اینگونه ملاقات شکسپیر با تئاتر بود.”

“بعداً یک آفت دیگر به این معنا بود که شکسپیر مجبور شد داخل آن بنشیند و غزل ها و پادشاه لیر را بنویسد ؛ وقتی پوریتانی ها کنترل خود را بر سرگرمی از دست دادند ، یک دوره 30 ساله وجود داشت که هیچ نمایشنامه ای وجود نداشت و در پایان آن زنان روی صحنه می رفتند برای اولین بار ؛ و شورای هنر از جنگ جهانی دوم تشکیل شد.

“بنابراین در هر دوره از این دست که سختی عظیمی را پشت سر می گذاریم ، جنبه هایی پدیدار می شود … من نمی دانم این آغاز یک شکل جدید است – ما خواهیم فهمید.”

با توجه به اینکه تئاتر مدتهاست به دلیل عدم دسترسی به مخاطب گسترده تر مورد انتقاد قرار گرفته است و بسیاری از آنها به راحتی قادر به تهیه بلیط نیستند ، ممکن است بسته شدن اجباری ویروس کرونا راهی جدید را برای نمایش نمایش به مردم دنبال کند.

و اگر همه گیری “همه دنیا را مرحله ای” کرده باشد – شاید شکسپیر تصویب کند.

Romeo & Juliet برای اولین بار در Sky Arts در روز یکشنبه عید پاک 4 آوریل به نمایش در می آید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *