فهرست بستن

راه آهن بزرگ بریتانیا: حق رای دادن از بین رفته و تغییر در بلیط های فصلی در میان تغییرات عمده در شبکه قطار انگلیس | اخبار تجارت

شبکه راه آهن به عنوان بخشی از تغییر ساختار با هدف ساده سازی هرج و مرج سازمانی سیستم حق رای دادن و بازسازی شماره مسافران به دنبال COVID-19 ، به نام Great Railways Railways تغییر نام خواهد یافت.

یک ربع قرن پس از شکسته شدن راه آهن بریتانیا و خصوصی سازی شبکه ، نهاد عمومی جدید مسئولیت شبکه راه آهن را برای پیست و ایستگاه ها و همچنین مسئولیت بلیط ، جدول زمانی و برنامه ریزی شبکه را بر عهده خواهد گرفت.

وزیر حمل و نقل گرانت شپس می گوید که این رهبری مسئولیت پذیری را تحت “مارک معتبر ملی ، راه آهن بزرگ بریتانیا” فراهم می کند ، که همه می دانند و امیدوارم دوست داشته شوم.

گرانت شپس می گوید: & # 39؛ مسافران ناامید مجبور نیستند طولانی منتظر بمانند & # 39؛  قبل از اقدام
تصویر:
گرانت شپس اظهار امیدواری کرد که مردم برند جدید را دوست داشته باشند

برند Great British Railways از نسخه اصلاح شده آرم دو فلش Rail Rail استفاده خواهد کرد اما بازگشت به ملی شدن نیست.

قطارها هنوز توسط شرکتهای خصوصی تحت “قرارداد خدمات مسافر” جدید اداره می شوند که جایگزین تنظیمات حقوقی ناکارآمد می شوند.

به اپراتورهایی که بسیاری از آنها متعلق به شرکت های ریلی دولتی اروپایی هستند ، برای ارائه خدمات مشخص ، مشوق هایی برای افزایش تعداد مسافران و “اجرای خدمات با کیفیت بالا” پرداخت می شود.

به عنوان بخشی از واکنش به بیماری همه گیر ، که باعث کاهش تعداد مسافران در حدود دو سوم می شود ، بلیط های انعطاف پذیر جدیدی برای افرادی که دو یا سه روز در هفته در رفت و آمد هستند از اواخر ژوئن در دسترس خواهد بود.

سیستم جدید مشابه مدل Transport for London است که در آن اپراتورهای خصوصی خدماتی از جمله راه آهن سبک Docklands را تحت کنترل مرکزی اجرا می کنند.

آقای Shapps به Sky News گفت: “ما مسافر را در درجه اول قرار می دهیم ، قطارها را به موقع کار می کنیم و یک مارک ملی برای راه آهن داریم که این خطوط آهن بزرگ بریتانیا است که کرایه ها را جمع می کند ، خدمات را اجرا می کند و مطمئن باشید که ما برای عموم مردم آنجا هستیم. “

مسافران در راه آهن سبک Docklands در لندن پس از معرفی اقدامات برای خارج کردن کشور از قفل.  20/5/2020
تصویر:
مسافران در راه آهن سبک Docklands در لندن پس از معرفی اقدامات برای خارج کردن کشور از قفل

این برنامه ها به دنبال بررسی طولانی مدت شبکه توسط کیت ویلیامز ، مدیر اجرایی سابق British Airways انجام شد که از سال 2018 آغاز شد.

آقای Shapps رسماً نام خود را در ماه آوریل به بررسی افزود و برنامه Williams-Shapps برای راه آهن روز پنجشنبه در یک کاغذ سفید در برابر پارلمان قرار خواهد گرفت.

روند بوده است شایع شده توسط همه گیری، که مسافران مسافرتی را مشاهده کرده است که مدل حق رای دادن به آنها وابسته است از خانه کار می کنند و هنوز مطمئن نیستند که چه وقت بازگشت خواهند کرد.

خدمات به مالکیت عمومی در آمد یا قراردادهایی که در پاسخ آنها منسوخ شد و دولت 12 میلیارد پوند یارانه برای ادامه خدمات فراهم کرده است.

طبق قراردادهای خدمات جدید ، از اپراتورها انتظار می رود مسافران را با انعطاف پذیری بیشتر متمرکز در دیجیتال و پاسخگو ، وسوسه کنند کرایه ها به عنوان بخشی از راه حل دیده می شود.

گروه های مسافربری به طور گسترده ای از این اقدام استقبال کردند.

آنتونی اسمیت ، مدیر اجرایی حمل و نقل فوکوس ، گفت: “من فکر می کنم مسافران این کار را گام خوبی به سمت یک راه آهن پیوسته تر ، کارآمدتر و منسجم تر خواهند دید.

“ما قبل از بررسی با بسیاری از مسافران صحبت کردیم و آنها گفتند که آنها می خواهند پاسخگو باشند ، تا بدانند چه کسی مسئول خط من است ، چه کسی کل مجموعه قطار را بر عهده دارد؟

“بنابراین پیوستن به قطارها ، مسیر ، پول و برنامه ریزی در یک مکان گام خوبی به نظر می رسد.”

یک قطار GWR (راه آهن بزرگ غربی) به سکویی در ایستگاه Bristol Temple Meads در بریستول می رسد.
تصویر:
دولت برای ادامه کار راه آهن 12 میلیارد پوند یارانه در نظر گرفته است

اتحادیه ها ممکن است شور و اشتیاق کمتری داشته باشند و دولت با پیشنهاد اینکه می خواهد با پرداختن به روشهای کار ، یک استخوان منظم درگیری ، پس انداز کند ، آماده است تا آنها را بر عهده بگیرد.

این صنعت با احتیاط استقبال کرد و خواستار جزئیات بیشتر در مورد چگونگی تأثیر این تغییر اساسی بر منافع بی شمار تجاری شد.

اندی باگنال ، مدیر کل گروه تحویل راه آهن ، به نمایندگی از بهره برداران قطار ، گفت: “شرکت های قطار مدت هاست که خواستار انجام بسیاری از اصلاحات در این مقاله سفید هستند و این پیشنهادات می تواند بزرگترین تغییرات را در یک نسل ایجاد کند.

“بدست آوردن جزئیات برای اطمینان از اینکه کاغذ سفید پتانسیل خود را برای بهبود سفرها ، ارائه نظارت مستقل و پاسخگویی روشن و ایجاد مجموعه جدیدی از کرایه ها که ساده تر و ارزش بیشتری دارند ، بسیار مهم خواهد بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *