فهرست بستن

سانتاندر “برای رفع” مشکلات برنامه ، خودپردازها ، کارتها و سایر خدمات تلاش می کند | اخبار تجارت

خدمات تلفن ، شعبه ، آنلاین و کارت Santander همه مشکلات عمده ای را تجربه می کنند ، مشتریان در حال گزارش هستند – و بانک اعتراف کرده است که هیچ تصوری از زمان رفع آنها ندارد.

سانتاندربرنامه تلفن همراه و دستگاه های خودپرداز نیز با مشکل روبرو هستند و بانک گفته است که در تلاش است مشکلات فنی را برطرف کند.

در پاسخ به یک شکایت مشتری در شبکه های اجتماعی ، گفته شد که “سخت تلاش می کند” تا مشکل را برطرف کند – اما اعتراف کرد “متاسفانه ، در حال حاضر ما هیچ برنامه زمانی نداریم”.

اولین اعتراف به مشکلات موجود در حساب توییتر سانتاندر صبح شنبه صورت گرفت.

در یک توئیت آمده است: “ما در حال حاضر از موضوعی که خدمات ما را تحت تأثیر قرار می دهد مطلع هستیم و به سختی تلاش می کنیم تا موضوع را در اسرع وقت برطرف کنیم. از هرگونه مشکل متاسفیم.”

در پیگیری های انجام شده در حدود ساعت 2 و 3 بعدازظهر اظهار داشت: “ما متاسفیم که یک مشکل فنی بر خدمات ما تأثیر می گذارد ، تیم های ما سخت تلاش می کنند تا آن را برطرف کنند. شما می توانید از دستگاه های خودپرداز سایر بانک ها به پول نقد دسترسی داشته باشید. لطفاً برای به روزرسانی های بیشتر اینجا را بررسی کنید “

سانتاندر گفت ، مشتریان همچنین می توانند “در اداره پست به پول نقد دسترسی داشته باشند و در صورت موجود بودن پول نقد دریافت كنند.

بسیاری در شبکه های اجتماعی حدس می زنند که نگهداری برنامه ریزی شده ، که قرار است جمعه شب در برنامه بانکی موبایل سانتاندر انجام شود و در وب سایت آن تأیید شود ، پشت مشکلات روز شنبه است.

این شرکت افزود: “ما در حال تماس بسیار بالایی با مراکز تماس خود هستیم.”

مشخص نیست که چه تعداد مشتری تحت تأثیر قرار گرفته اند.

طبق وب سایت خود ، سانتاندر حدود 14.3 میلیون مشتری در انگلیس دارد ، كه 6.3 میلیون نفر از آنها از خدمات دیجیتالی این بانك استفاده می كنند. گفته می شود برنامه تلفن همراه آن روزانه از 1600 کاربر فعال جدید استقبال می کند.

در ماه مارس ، این شرکت اعلام کرد بستن 111 شعبه به دلیل ترجیح مشتریان برای بانکداری آنلاین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *