فهرست بستن

صدها مایل خط جدید اتوبوس بخشی از استراتژی “حمل و نقل انتخاب” بوریس جانسون 3 میلیارد پوندی | اخبار سیاست

نخست وزیر گفته است که صدها مایل خط جدید اتوبوسرانی به عنوان بخشی از استراتژی 3 میلیارد پوندی ساخته می شود تا اتوبوس ها “حمل و نقل انتخابی” در انگلیس باشند.

به عنوان بخشی از یک طرح 10 ماده ای ، بوریس جانسون قول داد اتوبوس ها را بیشتر ، ارزان تر ، سبزتر و استفاده از آنها راحت تر کند.

در تلاش برای تشویق مردم به استفاده از اتوبوس به جای اتومبیل های خود هنگام بهبود کشور از بحران ویروس کرونا ، دولت متعهد شده است:

• کرایه های ساده تر اتوبوس با سقف قیمت روزانه ، بنابراین افراد می توانند هر بار در روز بدون نیاز به هزینه نصب از اتوبوس استفاده کنند
• خدمات بیشتر عصرها و آخر هفته ها
• خدمات و بلیط یکپارچه در تمام حالت های حمل و نقل ، بنابراین افراد می توانند به راحتی از اتوبوس به قطار بروند
• تمام اتوبوس ها برای قبول پرداخت های بدون تماس.

این طرح بلند پروازانه همچنین شامل وزرائی است که مایلند شوراهای محلی و اپراتورها با هم همکاری کنند تا خدماتی ارائه دهند که مسافران بسیار مکرر بتوانند “تحویل داده شوند و بروند” ، بدون اینکه بیش از چند دقیقه برای اتوبوس منتظر بمانند.

پرتره یک تاجر هوشمند آفریقایی-آمریکایی ، در حال حرکت ، با استفاده از حمل و نقل عمومی هنگام رفتن به محل کار.
تصویر:
دولت می خواهد همه اتوبوس ها پرداخت های بدون تماس را بپذیرند

با توجه به اینکه دولت متعهد شده است تا سال 2050 تمام انتشار گازهای گلخانه ای را به صفر برساند ، وزرا قول داده اند که 4000 اتوبوس برقی یا هیدروژنی ساخت انگلیس تحویل دهند.

مشاوره ای در مورد تاریخ پایان فروش اتوبوس های دیزلی جدید آغاز شده است.

نخست وزیر گفت: “اتوبوس ها نجات دهنده و نجات دهنده هستند ، مردم را به مشاغلی متصل می كنند كه در غیر این صورت نمی توانند انجام دهند ، مستمری بگیران و جوانان را به دیدن دوستانشان سوق می دهند ، مراكز شهرها را حفظ می كنند و از محیط زیست محافظت می كنند.

“همانطور که از همه گیری برگشت می کنیم ، اتوبوس های بهتر از اولین اقدامات تراز کردن ما هستند.

“همانطور که در لندن انجام دادند ، اصلاحات ما اتوبوس ها را به حمل و نقل انتخابی ، کاهش تعداد سفرهای اتومبیل و بهبود کیفیت زندگی برای میلیون ها نفر تبدیل خواهد کرد.”

وزیر حمل و نقل گرانت شپس ، که انتظار می رود نمایندگان مجلس در مورد استراتژی جدید در مجلس عوام در روز دوشنبه به روز کند ، خدمات فعلی اتوبوس در انگلیس را “تکه تکه” و “صریحاً به اندازه کافی خوب” توصیف نکرد.

وی گفت: “استراتژی كه امروز از آن رونمایی می كنیم خدمات كاملاً اساسی را تعمیر و بازسازی می كند و این اطمینان را می دهد كه از همه گیری بهتر خواهیم ساخت.”

“کلید آن معامله جدیدی است که به شوراها ارائه می دهد – ما بودجه بی سابقه ای را تأمین خواهیم کرد ، اما برای توسعه خدمات آینده به شوراهایی برای همکاری نزدیک با اپراتورها و دولت نیاز داریم.”

مشترک پادکست All Out Politics در Apple Podcasts ، Google Podcasts ، Spotify ، Spreaker شوید

اما میک کش ، دبیر کل اتحادیه راه آهن ، دریانوردی و حمل و نقل ، گفت که به نظر می رسد استراتژی دولت “فاقد جاه طلبی” است.

“تنها راه برای ارائه یک شبکه اتوبوس محلی موثر ، یکپارچه ، در دسترس و مقرون به صرفه این است که دولت بودجه ملی توری تضمین شده را برای همه مقامات محلی برای ارائه خدمات اتوبوسرانی که جامعه آنها از طریق یک اپراتور اتوبوس شهری متعلق به شهرداری که به رسمیت می شناسد ، تأمین کند. و از نقش حیاتی کارگران ضروری اتوبوس ما که در طول همه گیری همه چنین قهرمانانه عمل می کردند ، محافظت می کند. “

وزیر اتوبوس سایه کارگر سام تاری ادعا کرد این طرح “هیچ پیشنهادی” برای “معکوس کردن میلیون ها مایل مسیرهای اتوبوس از دست رفته در سراسر کشور” ندارد.

وی گفت: “توری ها گفتند كه مقررات زدایی باعث بهبود اتوبوس های ما می شود اما آنها سرویس های اتوبوس را به داخل زمین می رسانند.”

“مسافران اکنون با ترکیبی سمی از افزایش کرایه ها ، کاهش خدمات و کاهش دسترسی مواجه هستند.

“دولت باید اقدامات بیشتری در جهت محافظت از این بخش مهم انجام دهد – البته با توجه به اینكه در حال حاضر بیش از 1000 شغل از دست داده فقط در صنعت تولید اتوبوس و مربی از دست داده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *