معلمان می گویند دیدگاه های افراطی در مدارس به دلیل محتوای خطرناک آنلاین شکوفا می شود | اخبار انگلستان

معلمان فاقد منابع مورد نیاز برای “مهار کردن” هستند [the] علل اصلی “نظرات افراطی در بین کودکان در کلاسهای درس در انگلستان ، یک مطالعه نشان می دهد.

کارکنان می گویند که از افزایش دانش آموزان به دنبال مشاهده محتوای نفرت انگیز آنلاین و ایجاد ایده های خطرناک مرتبط با نژادپرستی ، همجنس هراسی و نظریه های توطئه نگران هستند.

به گفته دانشگاهیان از موسسه آموزش دانشگاه کالج لندن (UCL) ، به دلیل فقدان حمایت کارکنان و فضای خالی در برنامه درسی برای به چالش کشیدن این دیدگاه ها ، اجازه داده می شود افراط گرایی شکوفا شود.

گزارش آنها که چند روز قبل از بیستمین سالگرد حملات تروریستی 11 سپتامبر در ایالات متحده منتشر شد ، نشان می دهد که تلاش های مدارس برای ایجاد تاب آوری در برابر افراط گرایی در جوانان “بسیار متنوع” است و در برخی موارد ، رویکرد آنها به این موضوع “توکونیستی”

محققان ، که با 96 معلم در مدارس انگلیسی به عنوان بخشی از مطالعه انجام شده توسط موسسه خیریه آموزش و پرورش از 11 سپتامبر صحبت کردند ، دریافتند تقریباً همه با “افراط گرایی نفرت انگیز” در قالب دیدگاه های نژادپرستانه در کلاس درس مواجه شده اند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش کننده ویدیو با دسترسی بیشتر استفاده کنید

کودکان با محتوای گرافیکی آنلاین هدف قرار گرفته اند

اکثریت همچنین گفتند که شنیده اند دانش آموزان در کلاس درس خود نظرات افراطی راست افراطی و همچنین “دیدگاه های افراطی در مورد زنان” یا اسلام هراسی را بیان کرده اند.

این یافته ها پس از آن صورت می گیرد که رئیس MI5 فاش کرد که ماموران در حال تحقیق درباره نوجوانان 13 ساله ای هستند که با تروریسم راست افراطی مرتبط هستند.

در ماه ژوئیه ، مدیرکل کن مک کالوم گفت حضور نوجوانان این یک “روند رو به رشد در پرونده ضد تروریستی MI5” است و در تحقیقات جناح راست افراطی بیشتر می شود.

در همین حال ، این گزارش نشان می دهد که نظریه های توطئه و اطلاعات غلط آنلاین “یک منطقه در حال ظهور است که باید مورد توجه قرار گیرد”.

نزدیک به 9 نفر از هر 10 معلم گفتند که نظریه های توطئه توسط دانش آموزان مورد بحث قرار گرفته است – از جمله این نظریه که تاجر آمریکایی بیل گیتس “افراد را از طریق کنترل می کند. ریزتراشه در واکسن های کووید

آنها ادعا می کنند که کودکان به طور فزاینده ای در معرض این ایده ها قرار گرفته اند و این مشکل “به دلیل همه گیری و قرنطینه ها تشدید شده است”.

اما این مطالعه نشان داد که بسیاری از معلمان به دلیل ترس از ناراحتی دانش آموزان ، به ویژه در مورد مسائل مربوط به نژاد برخورد نمی کنند.

دکتر بکی تیلور ، از مرکز UCL برای معلمان و تحقیقات آموزشی ، می گوید: “این گزارش نشان می دهد که برخی از مدارس موفق به فراتر رفتن از اکتشافات سطح خشونت ، افراط گرایی و افراط گرایی نشده اند ؛ با این حال ، بدون شک مدارس می توانند نقش مهمی ایفا کنند. نقش.”

وی افزود: “سیاست های آموزشی باید این واقعیت را در نظر بگیرد که برخی از مدارس ممکن است بیش از سایر مدارس به کمک نیاز داشته باشند تا بتوانند بر اساس آنچه که در حال حاضر وجود دارد استفاده کنند.

تعامل خوب با جوامع محلی آنها و اطمینان از حمایت و تأمین منابع مناسب مدارس و معلمان می تواند به جوانان کمک کند تا “افراط گرایی نفرت انگیز” را مشکل ساز کنند. “

این مطالعه از معلمان می خواهد تا آموزش بهتری برای کمک به دانش آموزان در رد و پاسخگویی به ایدئولوژی های خطرناک داشته باشند.

در پایان این گزارش آمده است: “بسیاری از اقدامات ضد افراط گرایی خوب معنادار است اما با برنامه های درسی شلوغ ، کمبود منابع ، تمایل به انجام سیاست برای Ofsted ، و مأموریت برای تشخیص و گزارش آسیب پذیری در برابر رادیکالیزاسیون به جای لزوم از بین بردن آن ضرورت دارد. علل ریشه ای “

:: در پادکست های Apple ، Google Podcasts ، Spotify و Spreaker به مشترک ایالات مشترک شوید

کمال حنیف ، متولی از 11 سپتامبر و مدیر اجرایی بنیاد آموزش واورلی در بیرمنگام ، این تحقیق را “زنگ بیداری” خواند.

وی گفت: “ما نیاز مبرم به تجهیز مدارس به ابزارهایی داریم که به دانش آموزان نحوه رد دیدگاه های افراطی را آموزش دهند. ایدئولوژی های خطرناک هرگز نباید زیر فرش قرار گیرند.”

جف بارتون ، دبیر کل انجمن رهبران مدارس و کالج ها (ASCL) ، می گوید: “مدارس نقش مهمی در آموزش جوانان در مورد شرایط نادرست و خطرات ناشی از ایدئولوژی های افراطی دارند ، اما آنها نمی توانند این کار را به تنهایی و بیشتر انجام دهند. حمایت مورد نیاز است. “

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه درسی جدید روابط ، روابط جنسی و سلامت ، دانش آموزان سنین متوسطه را ملزم به آگاهی از قوانین مربوط به تروریسم و ​​جنایات نفرت می کند و وب سایت آموزش علیه نفرت بیش از 150 منبع رایگان برای کمک به دانش آموزان ، معلمان و والدین با رادیکالیزاسیون در همه اشکال آن مقابله می کنند.

“ما همچنان در حال بررسی این هستیم که چه حمایت بیشتری می توانیم از مدارس انجام دهیم ، و به زودی منابع بیشتری را به طور خاص بر محتوای مضر آنلاین متمرکز خواهیم کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *