فهرست بستن

مگان میل در بیانیه روز یکشنبه: اظهار نظر صفحه نخست درباره پیروزی دادگاه دوشس ساسکس به دلیل تجدید نظر در امر ناشر به تأخیر افتاد | اخبار انگلستان

بیانیه ای در صفحه نخست در نامه ای در روز یکشنبه در مورد پیروزی دوشس ساسکس در ادعای حق چاپ خود در انتظار است ، تا به ناشر روزنامه فرصت داده شود تا اجازه تجدید نظر را بخواهد.

Associated Newspapers Limited (ANL) ، ناشر The Mail On Sunday و MailOnline ، بود قبلاً دستور چاپ بیانیه داده شده است در صفحه اول آن و اطلاعیه ای در صفحه سه مقاله که حاوی آن است “با نقض کپی رایت او” با انتشار بخشهایی از نامه “شخصی و خصوصی” به پدر بیگانه خود ، توماس مارکل.

دوشس، 39 ساله ، از ANL به دلیل مجموعه مقالاتی كه بخشی از نامه “صمیمانه” ارسال شده به آقای ماركل ، 76 ساله را در آگوست 2018 صادر كرد ، شکایت كرد.

وی ادعا کرد که پنج مقاله منتشر شده در فوریه 2019 شامل سو mis استفاده از اطلاعات خصوصی وی ، نقض حق چاپ و نقض قانون حفاظت از داده است.

ماه گذشته، مگان در مورد ادعای حریم خصوصی خود خلاصه قضاوت شد ، بدین معنی که او در آن قسمت از پرونده بدون نیاز به محاکمه و همچنین بیشتر ادعای حق چاپ خود برنده شد.

شاهزاده هری انگلیس و مگان ، دوشس ساسکس ، در آغوش گرفتن پسرشان Archie ، چهارشنبه ، 25 سپتامبر 2019 با اسقف اعظم انگلیس ، دزموند توتو و همسرش لیا در کیپ تاون ، آفریقای جنوبی ملاقات می کنند. زوج سلطنتی در سومین روز تور آفریقایی خود هستند.  (هنک کروگر / خبرگزاری آفریقا از طریق AP ، استخر)
تصویر:
مگان ادعا کرد پنج مقاله منتشر شده در فوریه 2019 شامل سو misاستفاده از اطلاعات خصوصی وی ، نقض حق چاپ و نقض قانون محافظت از داده است

اطلاعات بیشتر از دوشس ساسکس

ANL در ابتدا اجازه اعتراض به این تصمیم را نداشت ، اما هنوز هم می تواند مستقیماً به دادگاه تجدید نظر مراجعه کند.

در یک حکم بیشتر ، لرد عدالت واربی ​​گفت که ANL همچنین درخواست تجدیدنظر در مورد دستور وی را درخواست کرده است که روزنامه های Mail On Sunday و MailOnline را ملزم به انتشار بیانیه ها می کند.

قاضی مجوز ANL را برای تجدید نظر خواهی رد کرد ، اما “توقف” حکم لازم برای انتشار اظهارات “فقط تا زمانی که موضوع توسط دادگاه تجدیدنظر تصمیم گرفته شود” را صادر کرد.

لرد عدالت واربی ​​گفت که این مهلت در 6 آوریل منقضی می شود تا به ANL مهلت داده شود تا مستقیماً به دادگاه تجدید نظر مراجعه کند.

در اوایل ماه جاری ، قاضی دستور داد كه نامه پست یكشنبه باید “فقط در یك مورد بیانیه ای را در صفحه اول چاپ كند” ، كه خوانندگان را به بیانیه دیگری در صفحه سه روزنامه ارجاع می دهد.

در این بیانیه آمده است: “دادگاه در مورد ادعای نقض حق چاپ در مورد دوشس ساسکس حکم صادر کرده است.

“دادگاه دریافت كه روزنامه های آسوشیتد با انتشار قسمتهایی از نامه دست نویس وی به پدرش در نشریه The Mail On Sunday و در MailOnline حق چاپ وی را نقض كردند.

“دادرسی برای جبران خسارتهایی که دوشس به آنها تعلق می گیرد ، برگزار می شود و در آن دادگاه تصمیم می گیرد که آیا دوشس مالک انحصاری حق چاپ در تمام قسمتهای نامه است یا شخص دیگری سهام دارد.”

لرد عدالت واربی ​​همچنین به ANL دستور داد بیانیه را “برای مدت یک هفته” در MailOnline با پیوند به قضاوت کامل خود منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *