فهرست بستن

هفته ای دو یا سه روز به دفتر می روید؟ سفر با قطار در آستانه ارزان شدن است | اخبار انگلستان

بلیط های ریلی انعطاف پذیر از امروز در انگلیس در دسترس خواهد بود و در برخی از مسیرها برای کسانی که دو یا سه روز در هفته سفر می کنند ، پس انداز می کند.

بلیط ها بخشی از اصلاحاتی است که ماه گذشته اعلام شد و می توانند از 28 ژوئن استفاده شوند و اجازه سفر در هر هشت روز در یک دوره 28 روزه را می دهند.

وزارت حمل و نقل می گوید ، در مقایسه با هزینه خرید بلیط روزانه بیش از یک سال ، کسانی که دو روز در هفته سفر می کنند می توانند بیش از:

• 260 پوند از ووکینگ به لندن

• 210 پوند از یورک به لیدز

• 60 پوند از ساوتهمپتون مرکزی تا وینچستر

• 170 پوند از استافورد به بیرمنگام

• 230 پوند از لیورپول به منچستر

کسانی که سه روز در هفته سفر می کنند می توانند بیش از:

• 230 پوند از St Albans City به لندن

• 110 پوند از برومسگروو به بیرمنگام

• 90 پوند از Weston-super-Mare تا Bristol Temple Meads

• 350 پوند از چلمزفورد به استراتفورد

تقاضا برای خدمات ریلی در برخی از مسیرها تا 69٪ کاهش یافته است
تصویر:
اپراتورهای قطار امیدوارند که بلیط جدید ممکن است برخی از مسافران را به خط آهن بکشاند

بلیط ها بدون کاغذ هستند و مسافران می توانند با استفاده از ماشین حساب به روز شده بلیط فصلی در وب سایت Rail Rail ، بهترین بلیط را برای مسیر و الگوی سفر خود دریابند.

این امر در حالی است که افزایش کار در خانه به دلیل ویروس کرونا باعث کاهش شدید استفاده از ریل در کسری از آنچه قبل از همه گیری شده بود ، شده است.

در اوایل این ماه ، گزارش شد که تعداد افرادی که در راه آهن انگلیس سفر می کنند ، بوده است حداقل از سال 1872 به پایین ترین سطح خود رسیده است – عصر قطارهای بخار.

وزیر حمل و نقل گرانت شپس گفت: “همانطور که ما بزرگترین اصلاحات را در راه آهن در یک نسل آغاز کردیم ، بلیط های فصلی انعطاف پذیر اولین قدم هستند.

“آنها در مورد نحوه سفر ، بلیط ساده تر و کرایه عادلانه تر ، آزادی و انتخاب بیشتری به ما می دهند.”

بلیط هایی که برای مسافران نیمه وقت تخفیف در نظر گرفته شده بود ، در دسترس مسافران اسکاتلند و ولز بود.

آنتونی اسمیت ، مدیر اجرایی نظارت بر حمل و نقل مسافر ، گفت: “برخی از مسافران از بلیط های انعطاف پذیر جدید و تخفیف های امروز استقبال می کنند. این برای کمک به مردم در انتخاب مجدد راه آهن مفید خواهد بود.

“تحقیقات ما با مسافران نشان داد تقاضای زیادی برای بلیط جدید وجود دارد که مناسب افرادی است که انتظار می رود در آینده با رفت و آمد کمتری روبرو شوند.

“این یک گام مثبت در جهت اصلاحات طولانی مدت مورد نیاز در فروش بلیط های ریلی است.”

طرح ویلیامز-شپس برای راه آهن شاهد ایجاد یک نهاد جدید در بخش عمومی – راه آهن بزرگ بریتانیا – خواهد بود که بیشتر کرایه ها و جدول زمانی را تعیین می کند ، بلیط ها را می فروشد ، زیرساخت ها را مالک و مدیریت می کند و برای کار با قطارها به شرکت های خصوصی قرارداد می دهد.

حق رای دادن در راه آهن در مارس 2020 پایان یافت ، زمانی که دولت تعهدات مالی اپراتورها را بر عهده گرفت تا علی رغم کاهش تقاضا و تأثیر آن بر امور مالی اپراتورها ، خدمات در طی همه گیرى ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *