فهرست بستن

کانال سوئز: مصر ادعای جبران خسارت چند میلیون پوندی را علیه صاحب Ever Given ارائه داد | اخبار تجارت

مصر ادعای جبران خسارت چند میلیون پوندی را علیه صاحب کشتی کانتینری که نزدیک به یک هفته کانال سوئز را مسدود کرده بود ، تنظیم کرده است.

The Ever Given متعلق به شرکت ژاپنی Shoei Kisen ، در کانال غوطه ور شد در 23 مارس و تنها شش روز بعد توسط یک تیم متخصص نجات آزاد شد.

این کانال کوتاهترین مسیر حمل و نقل بین اروپا و آسیاست و در زمان تخلیه کشتی 400 متری، حدود 400 کشتی در صف انتظار بودند ، از جمله کشتی های کانتینری ، کشتی های فله بر ، و تانکرهای نفت.

بیشتر انتظار را رها کرده و به آفریقا منحرف شده بود.

بیمه کننده حمایت و جبران خسارت Ever Given ، UK Club ، گفت که “تعداد انگشت شماری از مطالبات” دریافت شده است و یکی از این مطالبات توسط مصر به مبلغ 916 میلیون دلار (666 میلیون پوند) مطرح شده است.

حدود یک سوم این مبلغ برای “پاداش نجات” و یک سوم دیگر برای “از دست دادن شهرت” بود ، بیمه گفت.

آنها افزودند: علی رغم بزرگی ادعا ، که تا حد زیادی پشتیبانی نمی شد ، مالکان و بیمه گران آنها با حسن نیت با (کانال کانال سوئز) در حال مذاکره بودند.

در همین حال ، یک منبع در SCA تأیید کرد که حکم دادگاه برای برگزاری کشتی در حالی که بحث ادامه دارد ، صادر شده است.

از زمان تخلیه کانال در 29 مارس ، Ever Given در دریاچه ای جدا شده است که دو بخش از کانال را جدا می کند.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش کننده ویدیوی با دسترسی بیشتر استفاده کنید

سرانجام کشتی غول پیکر گیر کرده در کانال سوئز آزاد شد

رئیس SCA ، اسامه ربیع به تلویزیون مصر گفت که تا پایان تحقیقات و پرداخت غرامت ، کشتی از آنجا خارج نخواهد شد.

در پاسخ به این ، UK Club گفت: “در 12 آوریل ، پیشنهادی با دقت و تأمل به SCA برای تسویه ادعای آنها ارائه شد. ما از تصمیم بعدی SCA برای دستگیری کشتی امروز ناامید شده ایم.”

انتظار می رود نتایج تحقیقات تا پایان هفته علنی شود.

کشتی ها و قایق ها در ورودی کانال سوئز دیده می شوند که با کشتی محاصره شده کانتینر همیشه محاصره شده بود ، مصر 28 مارس 2021.
تصویر:
کشتی ها و قایق ها در ورودی کانال سوئز گیر کرده بودند

آقای ربیعی همچنین گفت که این کانال “خسارت معنوی زیادی” را متحمل شده و همچنین هزینه های حمل و نقل و هزینه های عملیات نجات را متحمل شده است.

یومی شینوهارا ، معاون مدیر بخش مدیریت ناوگان مالک Shoei Kisen ، تأیید ادعای جبران خسارت را اعلام کرد اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *