COVID-19: تقریباً نیمی از بزرگسالان از زمان کاهش قفل کردن ، برای یک نوشیدنی یا غذا بیرون رفته اند – نظرسنجی | اخبار تجارت

ارقام جدید نشان می دهد که میخانه ها و رستوران ها نسبت به شروع نادرست تابستان گذشته از بازگشایی قفل بازگشایی بیشتری برخوردار هستند در حالی که کاربران سالن های بدنسازی نیز به تعداد زیاد بر روی تردمیل می روند.

هوای آفتابی باعث تشویق 44٪ از بزرگسالان در انگلستان برای بازدید از مکانهای مهمان نوازی از زمان حضور آنها شده است مجاز به بازگشایی است هفته گذشته در فضای باز – بهتر از 35٪ افرادی که پس از تخفیف محدودیت ها در ژوئیه 2020 این کار را کردند.

داده های مشاوره CGA در حالی ارائه شد که رئیس زنجیره میخانه چوپان نعیم گفت که سطح تجارت تاکنون انتظارات را از بین برده است.

سالنهای ورزشی دوباره باز هستند و کلاسهای چرخشی ، مانند این کلاس ، در دسترس است
تصویر:
هفته گذشته ورزشگاه ها از جمله مکان هایی بودند که مجاز به بازگشایی بودند

در همین حال ، زنجیره تناسب اندام PureGym نشان داد که کاربران پس از اجازه بازگشایی 240 سایت در انگلیس در 12 آوریل ، یک میلیون جلسه را در هفته اول به پایان رساندند – سطوح مشابه هفته مشابه در سال 2019.

این ارقام در حالی اعلام شد که مدیر اجرایی همفری کوبولد گفت سال 2020 سال “افتضاح” برای این زنجیره است ، زیرا به 215 میلیون پوند خسارت سالانه کاهش یافت و عضویت از 1.7 میلیون در پایان 2019 به 1.4 میلیون در پایان مارس سال جاری کاهش یافت. .

مهمان نوازی و مشاغل اوقات فراغت پس از ماه ها تعطیل ماندن در تلاش برای جلب مشتری است.

نظرسنجی CGA در بخش مهمان نوازی ، بر اساس نمونه ای از 750 فرد بزرگسال ، نشان می دهد که میخانه ها ، بارها و رستوران ها شروع خوبی داشته اند اگرچه نگران نبودن رزرو کتاب برای مشتریان بیشتر بودند. جدول.

این نظرسنجی نشان داد که کسانی که بیرون از خانه رفته اند به طور متوسط ​​2.4 بار در 10 روز اول این کار را انجام داده اند که قفل کردن آسان شده است.

تجزیه و تحلیل جداگانه ای که انجام شده نشان می دهد که فروش برای مکان هایی که دوباره بازگشایی شده اند کمتر از سطح قبل از قفل شدن است.

تصویر:
یک رئیس میخانه گفت که مشروبات الکلی در تعداد بیشتری از حد انتظار بازگشت کرده اند

این اطلاعات بخش خرده فروشی ، جایی که هوای آفتابی به آن کمک کرده است را بازتاب می دهد برگشت پا برگشت از آنجا که فروشگاه های غیر ضروری دوباره بازگشایی شدند اما تعداد آنها هنوز در مقایسه با سال 2019 کم است.

اما جاناتان نعیم ، مدیر عامل شرکت آبجو سازی و میخانه های مستقر در کنت ، چوپان نعیم ، گفت که مشروبات الکلی در تعداد بیشتری از حد انتظار بازگشت کرده اند.

وی گفت این شرکت بیش از 200 میخانه خود را بازگشایی کرده است ، یعنی حدود دو سوم از کل میخانه های خود.

آقای نعیم گفت: “بسیاری از مشتریان در هفته اول به میخانه های ما بازگشته اند تا از مهمان نوازی عالی در محیطی آرام و امن برخوردار شوند.”

“اگرچه روزهای ابتدایی است ، اما سطح تجارت تاکنون بیش از حد انتظار بوده است.”

این شرکت گفت که برای نیمه دوم سال 2020 به 7.2 میلیون پوند ضرر رسیده است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش کننده ویدیوی با دسترسی بیشتر استفاده کنید

بارها در Stockton-on-Tees درها را دوباره باز می کنند

اما آقای نعیم پیش بینی کرد که در تابستان و پاییز امسال بهبودی خوبی حاصل شود که تقاضای فروتن شده و مصرف کنندگان در تعطیلات خود را در انگلیس به جای خارج از کشور به دلیل محدودیت های مسافرتی ادامه می دهند.

در جاهای دیگر ، زنجیره میخانه Wetherspoons دهانه های بیشتری را در سراسر انگلیس ، اسکاتلند و ولز نشان داد که به معنای 533 مورد از 871 محل کار آن تا پایان این ماه است.

رئیس شرکت تیم مارتین منتقد صریح آنچه او می خواند بوده است “ضرب وشتم” قفل کردن و محدودیت های ردیف.

به طور جداگانه ، ارقام کارخانه آبجو سازی هلندی هلند در روز چهارشنبه تأکید کرد که محدودیت ها تا سال 2021 به میزان زیادی ادامه دارد ، در حالی که در سه ماهه اول با تعطیل شدن میخانه ها حجم فروش انگلیس حدود 30 درصد کاهش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.