فهرست بستن

COVID-19: تقریباً 60٪ نذر می کنند که بعد از واکسیناسیون ویروس کرونا ، پرواز کمتری انجام دهند | اخبار اقلیم

تقریباً 60٪ از بزرگسالان می گویند که پس از واکسیناسیون علیه COVID-19 قصد پرواز کمتری دارند – ترس از انتشار انواع جدید ویروس در میان نگرانی های اصلی.

تحقیقات دانشگاه بریستول ، که به طور انحصاری توسط Sky News مشاهده شده است ، تأثیر طولانی مدت بر بخش حمل و نقل هوایی را مورد بررسی قرار داده است ، که به طور قابل توجهی تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته است.

طبق اعلام انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی ، مایل های هواپیمایی مسافربری در آوریل 2021 94 درصد کمتر از آوریل 2019 بود.

بررسی حدود 500 نفر نشان داد:

  • 57.7٪ از پاسخ دهندگان قصد دارند در آینده “کمتر” یا “خیلی کمتر” پرواز کنند
  • 76.9٪ اظهار داشتند که نگرانی در مورد COVID-19 ممکن است پرواز را با این هدف از بین ببرد
  • 73.1٪ از پاسخ دهندگانی که قصد پرواز کمتری دارند در گروه های سنی بالاتر از 60 سال هستند

دکتر اد اتکینز ، مدرس دانشکده علوم جغرافیایی ، که رهبری این مطالعه را بر عهده داشت ، گفت: “تأثیر عظیم همه گیری در صنعت هواپیمایی به طور گسترده ای گزارش شده است زیرا سفرهای هوایی متوقف شده است و منجر به از دست دادن شغل قابل توجه و بسیاری از کشورها از بخش مالی پشتیبانی می کنند.

“تاکنون ، تحقیقات کمی برای بررسی اینکه آیا مسافران در آینده به پرواز خود برگردند یا نه ، انجام شده است.

“این نظرسنجی با هدف ارائه بینش اولیه در مورد چگونگی تأثیر همه گیری بر نگرش آنها نسبت به پرواز و دفعات برنامه ریزی برای انجام این کار به جلو است.

“این پیامدهای مهمی برای صدها هزار نفری دارد که برای شغل و امرار معاش خود به این بخش متکی هستند.”

مسافران در فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی سه شنبه ، 9 مارس 2021 ، در سالت لیک سیتی نشان داده می شوند.  عکس: AP
تصویر:
بیش از سه چهارم افراد مورد بررسی گفتند که نگرانی در مورد COVID-19 ممکن است پرواز آنها را متوقف کند. عکس: AP

و همچنین نگرانی در مورد COVID-19 ، تغییر اقلیم همچنین دلیل اصلی افرادی که می خواهند تعداد پروازهای خود را کاهش دهند ، 83٪ معتقد بودند که استفاده شخصی از سفرهای هوایی به تغییرات آب و هوایی کمک می کند.

“نقش بخش هواپیمایی در هر” بهبود سبز “از COVID-19 هنوز نامشخص است ، اما در برخی از کشورها مانند فرانسه پروازهای داخلی محدود شده و حمایت مالی با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط است. این می تواند به عنوان الگویی برای دیگران که باید آن را دنبال کنند. “

همكار نویسنده ، مارتین پاركر ، استاد مطالعات سازمان در دانشكده مدیریت دانشگاه و رهبر طرح ابتكار اقتصاد ، گفت: “ما باید میزان انتشار كربن را از هر حوزه اقتصاد كاهش دهیم ، بنابراین این یافته ها خبر خوبی است. بخش مهمی از “بازگشت بهتر” خواهد بود و این بدان معنی است که همه ما باید پرواز کمتری داشته باشیم.

“با این حال ، کاهش انتشار به طور عادلانه به معنای سهمیه بندی پروازها برای همه است ، به جای فقط کسانی که تصمیم می گیرند رفتار خود را تغییر دهند. این پیامی نخواهد بود که سیاستمداران و سیاست گذاران بخواهند با آن مرتبط شوند ، یا پیامی است که بسیاری از مردم مایل به شنیدن آن هستند. “

این مطالعه گفت: یافته ها به معنای “اقدام سیاست منسجم” است که ممکن است برای حمایت از جوامع شاغل یا وابسته اقتصادی به بخش هواپیمایی مورد نیاز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *