فهرست بستن

COVID-19: سود ASOS با جهش 275٪ به دلیل محدودیت های همه گیر باعث فروش آنلاین مد می شود | اخبار تجارت

ASOS ، خرده فروش آنلاین مد ، جهش 275 درصدی را در سود نیم ساله گزارش کرده است زیرا از محدودیت های ویروس کرونا که باعث چالش رقبای خیابان های بالا شده است ، بهره مند است.

شرکتی که جامع خرید مارک های Topshop ، Topman ، Miss Selfridge و HIIT در اوایل سال جاری و پس از فروپاشی امپراتوری آرکادیا ، سر فیلیپ گرین ، از افزایش درآمد 24 درصدی طی شش ماه تا 28 فوریه خبر داد.

این مبلغ فقط 2 میلیارد پوند خجالتی بود – به کمک 39٪ افزایش در انگلیس و رشد در اتحادیه اروپا و ایالات متحده 18٪ و 16٪ به ترتیب در بیشتر مناطق جهان درگیر متناوب کووید -19 قفل کردن

شلوار استرچ Asos PIC: Asos
تصویر:
ASOS در طول همه گیر شدن عکس: ASOS از تقاضای زیادی برای پوشیدن روزمره و ورزش برخوردار بوده است

ASOS گفت: این بیماری همه گیر طی مدت شش ماه رشد 1.5 میلیون نفری در مشتریان فعال خود ایجاد کرده است که تقریباً 25 میلیون نفر بوده است.

این گزارش سود تعدیل شده قبل از مالیات را گزارش داد که شامل تأثیر معامله برای دادن مارک های پیشین Arcadia به صورت آنلاین فقط 112.9 میلیون پوند در مقایسه با 30.1 میلیون پوند در مدت مشابه 12 ماه قبل بود.

این به رغم ضربه 2 درصدی به حاشیه سود بود که ASOS گفت ، “ناشی از افزایش هزینه های حمل و نقل به دلیل اختلال در COVID-19 ، حرکات ارزی و ادامه ترکیب محصولات” قفل “بود.

این محاسبه کرد که این شرکت از مزایای همه گیر 48.5 میلیون پوند برخوردار بوده است اما هشدار داد که با کاهش سهولت محدودیت های ویروس کرونا و بازگشت زندگی به حالت عادی ، این مبلغ احتمالاً باز خواهد شد.

این شرکت تنها چند هفته پس از اتمام معامله 330 میلیون پوندی ، مارک های Arcadia را مجدداً راه اندازی کرد و “حرکت سریع عالی مشتری” را گزارش داد.

به دلیل کنار گذاشتن فروشگاه ها ، فقط 300 نفر از 2500 کارمند حفظ شدند.

شعبه ای از Topshop در خیابان آکسفورد ، مرکز لندن.
تصویر:
شعبه ای از Topshop در خیابان آکسفورد ، مرکز لندن.

ASOS هنوز تصمیم نگرفته بود که آیا فروشگاه گل سرسبد Topshop را در خیابان آکسفورد لندن مجدداً باز کند – در صورت تحقق ، حرکتی که تنها در معرض فضای خرده فروشی فیزیکی ASOS قرار گیرد ، حرکتی انجام می شود.

رئیس اجرایی نیک بایتون به سرمایه گذاران گفت: “ادغام سریع مارک های Topshop و تعامل چشمگیر مشتری در اوایل نیز بسیار خوشایند است.

“با نگاه به جلو ، در حالی که ما از عدم اطمینان کوتاه مدت و پیامدهای اقتصادی بالقوه تداوم بیماری همه گیر آگاه هستیم ، اما ما از حرکتی که ایجاد کرده ایم اطمینان داریم و از تحقق جاه طلبی خود مبنی بر اینکه مقصد شماره یک دوستدار مد هستیم ، هیجان زده هستیم. 20 ساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *