فهرست بستن

COVID-19: علائم امیدوارکننده ای برای صنعت سفر بریتانیا با بهبود تصویر هزینه ها | اخبار تجارت

هزینه های مصرف کننده در ماه مارس 7.2 درصد کاهش یافته است ، در مقایسه با مدت مشابه دو سال پیش ، اما با سهولت محدودیت ها و نزدیک شدن به تابستان هنوز علائم بهبودی وجود دارد.

هزینه های صنعت مسافرت کاهش یافت اما به اندازه ماه های ژانویه و فوریه نبود ، که نشان دهنده افزایش اعتماد به نفس در مورد احتمال تعطیلات در سال جاری است.

هزینه های هتل ها ، استراحتگاه ها و محل های اقامت در مقایسه با مارس 2019 54.3 درصد کاهش داشت ، در حالی که ارقام مربوط به ژانویه و فوریه به ترتیب 75.4 و 70.3 درصد بود.

Barclaycard ، که اعداد را جمع آوری کرده است ، تحقیقات خود را تغییر داده است تا به جای سال گذشته ، ارقام مربوط به همان زمان دو سال قبل را مقایسه کند.

این کار برای مقایسه هزینه ها با سطح قبل از همه گیری و ارائه تصویر واقعی تر از بهبود است.

این تحقیق گفت ، دو پنجم انگلیسی ها در حال برنامه ریزی برای تعطیلات در انگلیس هستند ، و اضافه کرد که 41٪ آنها قصد داشتند بیش از هزینه های معمول خود را در صورت سفر به خارج از کشور هزینه کنند.

کاهش محدودیت های قفل کردن همچنین باعث الهام بخشیدن به سایر خریدهای مربوط به سرگرمی می شود: هزینه های مربوط به فعالیت های اوقات فراغت مانند روزهای بیرون خانواده ، پارک های تفریحی و عضویت در سالن های ورزشی ، در مقایسه با دو سال پیش 57.9 درصد کاهش داشت. در ماه فوریه این کاهش 83.2٪ بوده است.

هزینه های خرده فروشی های ورزشی و فضای باز نیز کمی بهبود یافت و 5.9٪ افت کرد ، در حالی که در فوریه در مقایسه با 2019 ، 11.7٪ کاهش داشت.

از هر چهار بریتانیایی یک نفر فعالیت های پس از قفل را رزرو کرده است ، 41 درصد از آنها برای وعده های غذایی در فضای باز اقدام به رزرواسیون در رستوران می کنند ، چیزی که از روز دوشنبه مجاز است.

به طور کلی ، هزینه های کالاهای اساسی در مقایسه با مارس 2019 7.7 درصد رشد کرد ، بالاترین رشد تاکنون در سال جاری ، با کمک فروشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی ، مانند قصابی ها ، سبزیجات ، جعبه های غذای تازه و محصولات بسته غذایی.

هزینه های غیرضروری در مقایسه با سال 2019 14.5 درصد کاهش داشت – اندکی بهبود پس از دو ماه گذشته: در ژانویه و فوریه به ترتیب 20.8 و 18.3 درصد کاهش داشت.

همچنین در این گزارش (همه ارقام با مارس 2019 مقایسه می شوند):

  • خرید سوپرمارکت 21.9٪ افزایش داشت
  • هزینه های مواد غذایی آنلاین 116.5٪ افزایش یافته است
  • بهبود خانه و هزینه های DIY 34.4٪ افزایش می یابد
  • هزینه خرده فروشی 17.9 درصد افزایش داشت
  • خرده فروشی آنلاین 84.7٪ افزایش یافته است که بیش از نیمی از هزینه های خرده فروشی را تشکیل می دهد
  • هزینه های پوشاک 28.6٪ کاهش داشت

راحیل احمد ، رئیس محصولات مصرفی ، اظهار داشت: “با سرانجام رسیدن بهار در اینجا و شروع به كاهش محدودیت ها ، دیدن حس دوباره خوش بینی در بیشتر انگلستان دلگرم كننده است.

“همچنین علائمی وجود دارد که برخی از بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته اند ، مانند هتل ها ، استراحتگاه ها ، محل اقامت و سرگرمی ، شروع به تبدیل شدن به یک گوشه می کنند ، زیرا بسیاری از آنها منتظر سفرها و فعالیت های طولانی مدت با خانواده و دوستان پس از تعطیلی.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *