فهرست بستن

COVID-19: “ما در حال مبارزه بودیم” – Govt به دلیل “عدم حمایت” از کودکان با نیازهای ویژه انتقاد کرد | اخبار انگلستان

پس از ادعای عدم راهنمایی برای مدارس تخصصی ، کودکان معلول را پشت سر گذاشته است ، از دولت خواسته می شود تا بررسی خود را برای حمایت از کودکان با نیازهای ویژه آموزشی و معلولیت ارائه دهد.

موسسه خیریه Sense برای معلولیت می گوید هزاران کودک تحت تأثیر قرار گرفته اند ، پس از آنکه مدارس مجبور شدند ارزیابی خطرات خود را بدون طرح اولیه از دولت انجام دهند و در نتیجه باعث ناسازگاری در سراسر کشور شود.

سارا وایت ، رئیس سیاست در Sense ، گفت: “آنچه که ما دریافتیم این است که ارزیابی ریسک کاملاً متفاوت انجام شده است و بسیاری از تنظیمات خطر ارزیابی بیشتر کودکان را در خانه به جای مدرسه در معرض خطر قرار می دهد. .

“برای بسیاری از کودکان با معلولیت های پیچیده ، مدرسه فقط آموزش نیست. این مدرسه همچنین در جایی است که آنها به درمان های پشتیبانی اضافی دسترسی پیدا می کنند ، جایی که از گفتار و گفتار درمانی بازدید می کنند ، ممکن است فیزیوتراپی و سایر درمان ها را دریافت کنند. بنابراین متوقف کردن آنها برای رفتن به مدرسه ، مانعی برای دریافت مراقبت و پشتیبانی اضافی که معمولاً در طول روز مدرسه دریافت می کنند. “

والدین ماکس گفته اند که صرع از زمانی که در خانه بوده بدتر شده است
تصویر:
والدین ماکس گفته اند که صرع از زمانی که در خانه بوده بدتر شده است

سوفیا و لی تاترسال می گویند که آنها در تصمیم مدرسه پسرشان مکس برای فرستادن او به خانه حرفی ندارند.

خانم تاترسال توضیح می دهد: “طی چهار هفته اول ما چیزی نشنیدیم و بعد از شش هفته واقعاً درگیر بودیم.”

“رفتار او واقعاً بد شد و شروع به حمله به من كرد. صرع او بدتر شد.”

هفته ها بعد ، آقای تاترسال دچار حمله قلبی شد – اتفاقی که به گفته وی ، ناشی از استرس ناشی از عدم کمک به تلاش برای بازگرداندن مکس به مدرسه بود.

آقای تاترسال گفت: “شما استراحت نمی کنید ، هیچ وقت استراحتی وجود ندارد ، فرصتی برای استراحت یا قدم برداشتن ، لذت بردن یا آزاد شدن خود را دارید. این ساعت 24/7 است.”

“او پسر ما است اما هنوز مانند یک کار تمام وقت است.”

سوفیا و لی تاترسال می گویند که آنها سخت درگیر بوده اند
تصویر:
سوفیا و لی تاترسال می گویند که آنها سخت درگیر بوده اند

اداره آموزش می گوید از مدارس خواسته است تا از دانش آموزان آسیب پذیر ، از جمله افرادی که دارای برنامه های آموزش ، بهداشت و مراقبت هستند ، برای حضور در هر کجا که امکان پذیر باشد حمایت کنند.

سخنگوی گفت: “راهنمایی ما در مورد مدارس روشن شد كه آنها باید اطمینان حاصل كنند كه دانش آموزان با نیازهای ویژه آموزشی و معلولیت می توانند در كنار همسالان خود به آموزش از راه دور دسترسی پیدا كنند و ما از مدارس خواستیم كه با خانواده هایشان مشاركت داشته باشند و در صورت لزوم تنظیمات منطقی را انجام دهند. “

پل سیلوستر گفت که می توانست با حمایت بیشتر دولت این کار را انجام دهد
تصویر:
پل سیلوستر گفت که می توانست با حمایت بیشتر دولت این کار را انجام دهد

پاول سیلوستر ، مدیر مدرسه نیومن در روترهام ، می گوید كه ترجیح داد والدین و سرپرستان را نیز در این كار بگنجاند ، اما می توانست با حمایت بیشتر دولت این كار را انجام دهد.

وی گفت: “مشکل این بود که این بیانیه ای عمومی بود که می گوید همه افراد دارای EHCP باید به مدرسه بیایند. نحوه باز بودن ما به ما سپرده شد. من دوست دارم راهنمایی های بیشتری از دولت در این باره داشته باشم.”

“شاید بر اساس روتا – هر کودکی هر روز باید باشد ، راهنمایی در مورد نیازهای حمل و نقل جوانان که به مدرسه می آیند ، راهنمایی از نظر حمایت خانواده – شناسایی خانواده هایی که ممکن است به حمایت بیشتری از مدرسه نیاز داشته باشند ، و شاید کمی از نظر تجهیزات و راه های اطمینان از محافظت از کودکان و کارمندان ما کمی بیشتر است.

“من فکر نمی کنم من راهنمایی های زیادی را در مورد مدارس و به ویژه مدارس خاص در مورد آنچه باید انجام دهم دیده ام.

“راهنمایی ما از مقامات محلی ما بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *