فهرست بستن

COVID-19: میخانه هایی که برخی از آبجوها کم می شوند پس از اینکه تولیدکنندگان تقاضای پس از قفل کردن را دست کم می گیرند | اخبار انگلستان

پس از آنکه تولیدکنندگان سطح تقاضا را به دنبال کاهش محدودیت های قفل کردن ، دست کم گرفتند ، برخی از آبجوها در حال کمبود هستند.

فایننشال تایمز گزارش داد ، کارخانه های تولید آبجو در آستانه تعطیلات بانکی در تلاشند تا سفارشات خود را انجام دهند زیرا اکنون گروه های حداکثر شش نفره اجازه ملاقات در باغ های آبجو را دارند.

صاحبان زنجیره های میخانه گفته اند که آنها سخت تلاش می کنند تا تجهیزات ، به ویژه آبجوهای دست ساز و لگرهای ممتاز را برای تأمین تقاضا تأمین کنند.

گفته می شود برخی از آنها اشکهای آبجو را به سایتهای شلوغ خود هدایت می کنند.

افرادی که از غذا و نوشیدنی در منطقه خیابان کارنابی لذت می برند.  مردم انگلیس به دلیل کاهش محدودیت قفل در روز دوشنبه 12 آوریل ، به میخانه ها و رستوران ها برمی گردند.  (عکس از Pietro Recchia / تصاویر SOPA / Sipa USA)
تصویر:
محدودیت های قفل در 12 آوریل در انگلیس کاهش یافت و به میخانه ها امکان خدمات در فضای باز را داد

فیل اوربان ، مدیر اجرایی بزرگترین گروه عمومی لیست شده در انگلستان ، میچلز و باتلر ، گفت: “تأمین کنندگان قادر به حرکت سریع نیستند تا بتوانند در این زمینه پیشرفت کنند.”

آقای اوربان ادامه داد: “ما می بینیم که موفق ترین مشاغل ما کجاست ، بنابراین ما به سرعت در حال تغییر مسیر آن هستیم تا مطمئن شویم که آبجو مناسب در مکان های مناسب داریم.”

Budweiser که استلا آرتویز و Camden Hells را تولید می کند ، برای پاسخگویی به تقاضا تولید خود را افزایش داده است.

این شرکت بر روی محصولات برتر تمرکز کرده است زیرا نوشیدنی ها خود را با آبجوهای گران قیمت رفتار می کنند.

ژان-دیوید Thumelaire ، مدیر فروش تجارت Budweiser Brewing Group انگلستان و ایرلند ، به Sky News گفت: “تیم های ما هفته ها است که آماده می شوند.

“سه کارخانه تولید آبجو در انگلستان بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند و ما سخت تلاش می کنیم تا بتوانیم تقاضای بارها را برآورده کنیم و در این دوره از افتتاحیه اولیه می توان بارهای تازه تحویل داد.

“ما کمبودهای قابل توجهی در مارک های خود ندیده ایم اما روزانه با مشتریان خود در ارتباط نزدیک هستیم تا از آنها در این دوره مجدد پویایی پشتیبانی کنیم.”

چهار مرحله بلند کردن قفل انگلیس
تصویر:
چهار مرحله لغو قفل انگلیس

گفته می شود که هاینکن تقاضای مارک های Amstel و Birra Moretti خود را دست کم گرفته است – مجبور کردن آن برای محدود کردن عرضه به سه قاشق در هر میخانه.

Heineken گفت: “ما سخت در حال تلاش برای یافتن راه حلی برای تأمین تقاضا هستیم – تمام کارخانه های آبجوسازی ما در حال کار کردن با آبجو هستند و ما با آبجوسازی های خود در سایر مناطق اروپا در ارتباط هستیم تا آبجو اضافی به انگلیس وارد کنیم.”

فقط حدود 40٪ از 37500 بار میخانه های انگلیس فضای خارج کافی دارند که از زمان کاهش محدودیت ها امکان بازگشایی آنها را فراهم می کند.

این امر منجر به این شده است که در آب و هوای سرد اما روشن و آفتابی ، نوشیدنی ها گرم می نوشند.

طبق گزارش آکسفورد مارکت واچ ، فروش کلی در میخانه های تجاری در هفته اول بازگشایی در انگلیس تقریباً 12 درصد بالاتر از سطح سال 2019 بود.

این در حالی است که در همان مکان ها فضاهای داخلی باز بود و دوره شامل تعطیلات بانک عید پاک بود.

آقای ثوملر گفت: “واقعیت سه برابر فراتر از انتظارات ما بود – هیچ کس انتظار چنین چیزی را نداشت … لحظه اول سرخوشی در حال حاضر اتفاق می افتد و ما فکر می کنیم که تا رفع کامل محدودیت ها می تواند ادامه داشته باشد.”

پادکست روزانه را در Apple Podcasts ، Google Podcasts ، Spotify ، Spreaker دنبال کنید

با این حال ، علیرغم گزارش ها ، برخی از تامین کنندگان در تلاش برای تأمین تقاضا هستند ، انجمن آبجو و میخانه انگلیس (BBPA) گفته است که هنوز آبجو زیادی وجود دارد.

اما مک کلارکین ، مدیر اجرایی BBPA ، به اسکای نیوز گفت: “اشتیاق زیادی برای بازگشت به میخانه ها وجود دارد که خبر خوبی برای بخش ما است. این بدان معناست که تقاضا بیش از حد انتظار بوده است.

“هنوز آب کافی زیادی برای همه وجود دارد. علاقه مندان به میخانه می توانند مطمئن باشند که هنوز هم می توانند از محلی خود دیدن کنند و از یک نوشیدنی تازه لذت ببرند!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *