فهرست بستن

COVID-19: میخانه ها و رستوران های دارای فضای بیرونی پس از کاهش قفل کالا ، از بازگشایی موج فروش لذت می برند | اخبار تجارت

ارقام جدید نشان می دهد ، فروش در میخانه ها ، بارها و رستوران هایی که قادر به بازگشایی در روز دوشنبه بودند به شدت بالاتر از سطح قبل از همه گیری بود ، زیرا مصرف کنندگان مشتاقند اولین نوشیدنی خود را بعد از چند ماه بخورند.

تجزیه و تحلیل از CGA نشان داد که فروش در این سایتها 58.6 درصد نسبت به روز معادل سال 2019 افزایش داشته است ، حتی اگر آنها در خارج از کشور در شرایط زمستان در سراسر کشور محدود به خدمت باشند.

فروش نوشیدنی پیشرو بود و 113.8٪ صعود کرد ، اما فروش مواد غذایی 11.7٪ کاهش داشت.

CGA تخمین می زند که 41،100 مکان دارای مجوز در انگلیس ، یا 38.2٪ از کل ، فضای بیرونی دارند.

داده های اولیه ، بر اساس تجزیه و تحلیل 1،687 سایت ، به نظر می رسد تجارت مهمان نوازی در جذب مشتری به عقب ، از خرده فروشان کمی موفقیت آمیزتر بوده است پس از محدودیت قفل در روز دوشنبه کاهش یافت.

ارقام جداگانه از Springboard این هفته منتشر شده نشان می دهد که در حالی که بازدید از مقصد خرید در مقایسه با دوشنبه قبلی بیش از دو برابر شده است ، میزان پا در روز معادل سال 2019 هنوز 16٪ کاهش دارد.

با این حال ، داده های کارت بدهی Lloyds Bank نشان می دهد که هزینه خرید لباس در روز دوشنبه با بازگشایی کمک کرد – زیرا در مقایسه با هفته قبل 157 درصد افزایش داشت.

لویدز گفت 72٪ از هزینه ها – در روزی که خرده فروشان غیر ضروری دوباره بازگشایی شدند – ذخیره شده است.

گابی کالینز ، مدیر پرداخت های بانک لویدز ، گفت: “این واقعا یک نشانه دلگرم کننده از اعتماد مصرف کننده است ، اما ما منتظر خواهیم ماند تا ببینیم این تقاضای اولیه طی هفته های آینده چقدر پایدار خواهد بود.”

بخش مهمان نوازی و خرده فروشی مایل به بازگشت تجارت پس از ماهها قفل اقتصادی نیستند که منجر به میلیاردها پوند فروش از دست رفته و صدها هزار از دست دادن شغل در سراسر اقتصاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *