فهرست بستن

Ryanair استراحت هزینه های پرداخت شده در سراسر اروپا را ارائه می دهد (برای چیزی در ازای آن) | اخبار تجارت

Ryanair ، غالباً شوخی در مورد شکایات و نگرش آن نسبت به مسافران ، ایجاد یک پانل مشاوره مشتری برای کمک به خطوط هوایی “برای بهبود خدمات مهمان خود” است.

این شرکت گفت که از پاییز امسال به دنبال مشتریانی از سراسر اروپا است تا در جلسات شهرهای سراسر قاره به این پنل بپیوندند.

این شرکت گفت که این شرکت هواپیمایی پروازها و محل های اقامت اعضای پنل و یک شریک را قبل از اولین گردهمایی برنامه ریزی شده در دوبلین ، که نیاز به اقامت دو شب دارد ، پوشش می دهد.

هواپیماهای Ryanair در فرودگاه دوبلین
تصویر:
مقر رایان ایر در دوبلین است – اولین مقصد برای اعضای هیئت جدید خود

Ryanair گفت: “توصیه های هیئت مدیره برنامه بهبود مشتری Ryanair 2022 ، اجرای مجدد تعهد Ryanair برای ارائه کمترین نرخ ، پروازهای به موقع و خدمات عالی به مشتری را شکل می دهد.”

این اداره خواستار ارسال درخواست از طریق وب سایت خود قبل از 31 مه است و اعلام کرد که متقاضیان موفق قبل از 14 ژوئن به آنها اطلاع داده می شوند.

دارا بردی ، مدیر بازاریابی و دیجیتال رایانیر ، افزود: ما خوشحالیم که اولین پنل مشاوره مشتری را اعلام می کنیم تا به مشتریان اجازه دهد در بهبود خدمات و مراقبت از مشتریان رایانیر کمک کنند.

“در حالی که نمی توان Ryanair را برای کرایه های پایین ، پروازهای انتخابی و به موقع شکست داد ، زیرا ما به 200 میلیون مسافر (سالانه) می رسیم ، ما مصمم هستیم که به صحبت های مشتریان خود ادامه دهیم و خدمات خود را به آنها بهبود دهیم.

“هیئت مشاوره مشتری جدید ما نظرات و پیشنهادات مستقیم مشتریان را به ما ارائه می دهد و به ما کمک می کند خدمات بهبود یافته ای را برای مهمانان خود در طول سال 2022 و بعد ارائه دهیم.

“با ظهور Ryanair از بیماری همه گیر COVID-19 ، مشتریان می توانند منتظر بهبود خدمات بیشتر در هواپیماهای جدید با حتی قیمت های پایین تر باشند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *